جواب محکم نیمار به منتقدین پس از پیروزی برابر لیل

جواب محکم نیمار به منتقدین پس از پیروزی برابر لیل

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور ستاره برزیلی پاریسن ژرمن در مورد انتقادات اخیر از سبک زندگی‌اش واکنش نشان داد و تاکید کرد که اگر بازیکن خوبی نبود، نمی‌توانست در چنین تیمی بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، جمعه شب دو تیم پاریسن ژرمن و لیل از چهارچوب هفته دوازدهم لیگ یک فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند که در پایان، پاریسی‌ها با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند و نیمار موفق شد یک پاس گل برای آنخل دی ماریا فراهم کند. ستاره بیست و نه ساله برزیلی به خاطر سبک و استایل زندگی‌اش و همچنین حرکاتش در خارج از زمین فوتبال، همیشه زیر ذره بین خبرنگاران و رسانه‌ها قرار داشته و خیلی‌ها دلیل افت اخیر او در پاریسن ژرمن را همین نوع زندگی او می‌دانند. با این وجود نیمار چنین نظری ندارد و تاکید کرد که در خصوص هدفش با پاریسن ژرمن بسیار مصمم است. 

به نقل از سایت گل، نیمار در مصاحبه‌ای در خصوص این انتقادات اخیر گفت: "من اگر درباره فوتبال جدی نبودم، نمی‌توانستم در چنین سطح بالایی بازی کنم. زمانی که تعطیلی و یا زمان خالی داشته باشم، به بیرون خواهم رفت و زمانی را با دوستانم سپری خواهم کرد. مردم باید مرا در زمین قضاوت کنند. زندگی من، به خودم مربوط است و نباید مرا قضاوت کنند. من فوتبال را دوست دارم و بازی کردن آن، کار مورد علاقه من زندگی است. می‌خواهم به عنوان یکی از بازیکنان قابل اعتماد و درست از من نام برده شود."

4416