پاسخ جالب کلوپ درباره استراحت دادن به بازیکنان در مقابل برایتون

پاسخ جالب کلوپ درباره استراحت دادن به بازیکنان در مقابل برایتون

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول هرگونه احتمال برای بازی ندادن محمد صلاح و دیگر بازیکنان در برابر برایتون را رد کرد و گفت که فکر کردن به چنین چیزی یک جرم محسوب می‌شود!

به گزارش فوتبالی، محمد صلاح ستاره مصری قرمزها فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذراند. او در تمامی 9 بازی لیورپول در لیگ برتر حضور داشته و موفق شده 10 گل نیز که شامل هت تریک استثنایی‌اش در الدترافورد می‌شود، به ثمر برساند و در حال حاضر در صدر جدول گلزنان لیگ برتر است. روز شنبه لیورپول در ورزشگاه آنفیلد است و اگر آن‌ها در این دیدار شکست نخورند، می‌توانند آمار بسیار خوب 22 بازی بدون شکست را ثبت کنند. 

به نقل از سایت گل، در کنفرانس خبری پیش از بازی، بسیاری از خبرنگاران که از کلوپ پرسیدند که آیا در این دیدار به خاطر بازی وسط هفته مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان استراحت خواهد داد و این سرمربی سابق بروسیا دورتموند در جواب گفت: "خوب، من فکر کنم قسمت اول سوال‌تان را به کلی فراموش کردم! استراحت دادن به بازیکنان اصلی در دیدار مقابل برایتون؟ این یک جرم خواهد بود. برایتون تیم بسیار خوبی است و شروع فوق العاده‌ای در این فصل داشته‌اند و بله، شاید نتایج اخیر کمی به نفع آن‌ها نباشد، اما این یک بازی خاص در لیگ برتر است. صلاح هر دقیقه می‌خواهد بازی کند و من جلوی آن را نخواهم گرفت!"

4416