خاطره تلخ عنایتی از دیدار با سپاهان

خاطره تلخ عنایتی از دیدار با سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- رضا عنایتی در حالی باید فردا به مصاف سپاهان برود که تجربه خوبی از تقابل با این تیم ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، رضا عنایتی همچنان به دنبال کسب نخستین امتیاز خود با هوادار در فصل جدید است. این تیم در هفته نخست برابر استقلال تن به شکست داد و در هفته دوم نیز مقابل پیکان کاری از پیش نبرد و اکنون آنها در سومین دیدار خود در لیگ برتر، دیدار سخت و دشواری با سپاهان در پیش خواهند داشت.

تیم محرم نویدکیا طی دو بازی گذشته خود نشان داد که یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی است و هوادار باید برابر این تیم در اصفهان در پی یک مأموریت سخت و دشوار باشد. نکته جالب این نبرد نیز کلین شیت سپاهان در دو بازی ابتدایی خود است در حالیکه هوادار هنوز موفق به گلزنی نشده است.

اما رضا عنایتی که باید برابر سپاهان صف آرایی کند، پیش از این یک خاطره تلخ از تقابل با زردپوشان اصفهانی دارد. او در سال 96 به عنوان جانشین علیرضا مرزبان هدایت سیاه جامگان را در لیگ هفدهم برعهده گرفت. در روزهایی که عنایتی اولین تجربه های مربیگری خود را تجربه می کرد، او در هفته 24 و در ورزشگاه امام رضا به مصاف سپاهان رفت که با 5 گل شکست خورد تا روز تلخی برای او رقم بخورد‌. 

حالا رضا عنایتی که توانسته است هوادار را از دسته یک به لیگ برتر بیاورد، به دنبال اثبات توانایی ها و دانش مربیگری خود برابر یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و یکم است ضمن اینکه او قصد دارد ثابت کند شکست در آن بازی تنها یک اتفاق بوده است.

6641