واکنش‌های جالب آنچلوتی و گواردیولا به احتمال حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا

واکنش‌های جالب آنچلوتی و گواردیولا به احتمال حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز هنوز رسما به عنوان سرمربی بارسلونا معرفی نشده اما واکنش ها به حضور او روی نیمکت کاتالان ها به راه افتاده و چهره های سرشناس فوتبال جهان یکی پس از دیگری از هافبک سابق آبی اناری ها حمایت می کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، رونالد کومان بعد از کسب نتایج فوق العاده ضعیف از سوی مدیریت باشگاه بارسلونا اخراج شد و حالا عنوان شده که ژاوی هرناندز سرمربی بعدی بلوگرانا خواهد بود. در حال حاضر، سرجی بارخوان به عنوان سرمربی موقت باشگاه انتخاب شده اما در مورد آینده، چیزی به صورت قطعی وجود ندارد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در مورد حضور ژاوی در کادر فنی بارسلونا می گوید:

"به عنوان بازیکن شناخت بسیار خوبی از او دارم و بهترین ها را برایش آرزو می کنم."

در موردی دیگر، این بار پپ گواردیولا در این زمینه صحبت کرده و در واکنش به حضور ژاوی روی نیمکت آبی اناری ها می گوید:

"من ابتدا نمی دانم که چه اتفاقی رخ می دهد. در حال حاضر آن ها بارخوان را به عنوان سرمربی موقت دارند و من بهترین ها را برایش آرزو می کنم و در مورد ژاوی نمی دانم چه اتفاقی رخ می دهد اما مطمئن هستم که دیر یا زود سرمربی بارسلونا خواهد شد و به نظرم کاملا آماده این کار است. ژاوی شناخت بسیار خوبی از محیط باشگاه دارد و سبک تیم را به خوبی می‌ فهمد که این در کار، بسیار اهمیت دارد. او در حال حاضر تجربه بیشتری نسبت به من در زمانی که هدایت تیم اول را بر عهده گرفتم، دارد اما همه چیز بستگی به کیفیت بازیکنان و تعهد آن ها دارد. موفقیتی که من در بارسلونا داشتم، به خاطر کیفیت بالای بازیکنان بود؛ تنها علت همین است. من برای بارخوان و سپس اگر ژاوی سرمربی تیم شد، بهترین ها را آرزو می کنم."

9404