دردسر جدید برای کاتالان‌ها/ کمپین هواداران السد: ژاوی بمان! (تصاویر)

دردسر جدید برای کاتالان‌ها/ کمپین هواداران السد: ژاوی بمان! (تصاویر)

پایگاه خبری فوتبالی - با بالا رفتن احتمال حضور ژاوی هرناندز روی نیمکت آبی اناری پوشان بندر بارسلون، حالا هواداران تیم فوتبال السد قطر که ژاوی را به عنوان سرمربی تیم خود خیلی دوست دارند، با راه اندازی یک کمپین تحت عنوان 'ژاوی بمان' در تلاشند تا تصمیم ژاوی مبنی بر ترک این تیم به منظور پیوستن به کاتالان ها را تغییر داده و مربی تیم خود را در قطر ماندگار کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، همزمان با قوت گرفتن احتمال حضور ژاوی هرناندز روی نیمکت بارسلونا به عنوان جانشین رونالد کومان، هواداران تیم السد قطر نیز به این موضوع واکنش نشان داده و با راه اندازی یک کمپین با هشتک 'ژاوی بمان' در صدد تغییر تصمیم مربی اسپانیایی تیم خود برآمده اند.

پس از اخراج رونالد کومان و احتمال بالای حضور ژاوی هرناندز در بارسلونا بسیاری از هواداران تیم السد با انتشار استوری و پست در اینستاگرام با هشتگ 'ژاوی بمان' خواستار ادامه حضور این سرمربی اسپانیایی در تیم قطری شدند.

حساب رسمی باشگاه السد قطر در اینستاگرام نیز با بازنشر این مطالب، نظرات هواداران تیم خود را منعکس کرده است.

نمونه هایی از این بازنشرها را در ادامه مشاهده می کنید:

لازم به ذکر است که ژاوی هرناندز روز پنج‌شنبه اعلام کرده بود که تمام تمرکزش روی کار با تیم السد قطر است و درباره هیچ چیز دیگری فکر یا صحبت نمی‌ کند.

9404