رئیس هیئت مدیره فولاد: روند شکست‌های تیم باید از همین جا متوقف شود/ تغییر سرمربی الان نه عقلانی است و نه منطقی

رئیس هیئت مدیره فولاد: روند شکست‌های تیم باید از همین جا متوقف شود/ تغییر سرمربی الان نه عقلانی است و نه منطقی

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان تأکید کرد شکست‌های این تیم از همین جا باید متوقف شود و سرخپوشان خوزستانی روندی رو به رشد را طی کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، اسماعیل گودرزی درباره دو شکست متوالی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ابتدای لیگ برتر اظهار داشت:‌ شرایط ما با شرایط تیم‌های دیگر مقداری تفاوت داشته است. نمی‌خواهیم بهانه بگیریم، ولی پنجره تیم بسته بود و عدم جذب بازیکن در زمانی که می‌توانستیم تیم را تقویت کنیم، لطمه اساسی به ما زد. در آن سو بعد از اینکه نکونام قبول نکرد با شرایط باشگاه،‌ ادامه همکاری دهد، وقفه‌ای برای انتخاب سرمربی ایجاد شد. بعد از اینکه آقای ویسی به تیم اضافه شد، ایشان می‌دانست پنجره بسته است و باید با شرایط موجود کار کند، تیمی که تقویت نشده است و چند بازیکنش هم جدا شده‌اند. این شرایط باعث می‌شود هر تیمی لطمه بخورد.

وی درباره انتقاداتی که به فولاد می‌شود، تصریح کرد: باخت هم بخشی از فوتبال است و نمی‌توانیم بگوییم فولاد هیچ وقت نباید شکست بخورد. حتی منچستریونایتد هم در خانه پنج گل از لیورپول می‌خورد. ‌این مسائل در فوتبال وجود دارد و نمی‌توان منکر شد، ولی ما باید نتایج دو هفته نخست را سریعاً‌ آسیب‌شناسی کنیم تا شرایط عوض شود. در این مورد با آقای گرشاسبی مشورت شده و قرار است در جلسه‌ هیئت مدیره این موضوع آسیب‌شناسی شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: قطعاً اگر این روند ادامه پیدا کند، جلوی باخت‌ها را می‌گیریم. این دو هفته تلنگری برای فولاد بود، ولی باید تمام شود و روند قبلی را احیا کنیم. همچنین حالا که پنجره باز شده است می‌توانیم با جذب چند بازیکن تیم را در پست‌هایی که احتمالاً کمبود وجود دارد، تقویت کنیم. البته زمان زیادی از نقل‌وانتقالات گذشته است و دیگر بازیکنی موجود نیست. باید از بازیکنان آزاد دو سه بازیکن جذب کنیم تا تیم تقویت شود و بتوانیم کارمان را پیش ببریم. نباید دلسرد و ناامید شویم. قطعاً فولاد می‌تواند احیا شود. هواداران مطمئن باشند تلاش همه اعضای کادر فنی، بازیکنان،‌ هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه این است که در اسرع وقت در روند تیم تغییر ایجاد شود.

گودرزی درباره اینکه برخی از هواداران اعتقاد دارند که ویسی باید برکنار شود و روی نیمکت تغییراتی صورت بگیرد، ابراز داشت: اینکه با دو باخت بحث تغییرات ایجاد کنیم اصلاً صحیح نیست. ابتدا باید دلایل شکست‌ها را آسیب‌شناسی کنیم، چراکه اگر الان مربی دیگری هم بیاوریم، ولی آسیب‌شناسی در تیم نشده باشد دوباره نتیجه گرفته نمی‌شود و با این منطق باید او را نیز عوض کنیم. این روند درست نیست و باید دید ایراد از کجاست. در مجموعه مدیریتی یا کادر فنی و بدنسازی یا در رده بازیکنان یک جای کار ایراد دارد و این ایراد ابتدا باید شناسایی و بعد برطرف شود. زمانی که بفهمیم ایراد کار کجاست، باید سریعاً ترمیمش کنیم، ولی اینکه با دو باخت سرمربی را عوض کنیم، نه عقلانی است و نه منطقی. ابتدا باید چه درون و چه بیرون تیم آسیب‌شناسی صورت بگیرد. فولاد نباید ضعیف شود و باید از اینجا به بعد روند رو به رشدی را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه «هواداران و عوامل باشگاه و تیم نباید دلسرد شوند»، یادآور شد: شکست از همین جا باید متوقف شود و روند تیم رو به رشد باشد. این فقط خواسته ما نیست و خواسته هواداران هم هست. با اینکه چند بازیکن جدا شده‌اند، ولی مهره کم نداریم که شکست عادی شود. نباید تجربه شکست در مجموعه باعث شود بازیکنان کم‌انگیزه شوند. این دو هفته گذشت و تمام شد، ولی در هفته‌های دیگر نباید این اتفاقات رخ دهد. این تیم نیاز به حمایت دارد تا دوباره به شرایط ایده‌آل برسد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه از حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به‌عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس یاد می‌شود، گفت: چند وقت است که نام ایشان برای پرسپولیس مطرح شده، ولی تا الان اتفاقی رخ نداده است. این موضوع را نباید بزرگنمایی کنیم. ایشان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و دل‌سوز فولاد است.

تیم فوتبال فولاد خوزستان که سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی شده است، در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر مقابل تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم شش گل دریافت کرده و تنها یک گل به ثمر رسانده است. فولادی‌ها در پایان هفته دوم لیگ برتر در قعر جدول رده‌بندی قرار دارند.

7474