سه مربی اخیر بارسلونا پس از باخت در کدام بازی اخراج شدند؟(عکس)

سه مربی اخیر بارسلونا پس از باخت در کدام بازی اخراج شدند؟(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان، سرمربی هلندی پس از کسب نتایج ضعیف از هدایت بارسلونا برکنار شد و به طور موقت سرخی بارخوان به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب شده است و باید دید که در هفته های آینده یک سرمربی جدید به بارسلونا خواهد آمد یا اینکه لاپورتا همچنان به بارخوان اعتماد خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا معمولا تیمی نبوده که سرمربی های خود را زود به زود عوض کند اما شرایطی که این باشگاه درون آن گرفتار شده است، موجب شده تا مدیران بارسلونا هم سرمربی های خود را زود به زود عوض کنند. در واقع نتایج ضعیفی که سرمربی های اخیر این تیم گرفته اند باعث شده که آن ها اخراج شوند و جای خود را به یک سرمربی دیگر بدهند.

کومان پس از نتایج ضعیفی که در بارسلونا گرفت اخراج شد و جای خود را به بارخوان داده است. پیش از رونالد کومان، کیکه ستین سرمربی بارسلونا بود. ستین با شکست فاجعه بار 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ از بارسلونا اخراج شد. ستین خودش به عنوان جایگزین والورده به بارسلونا آمده بود، والورده ای که نتایج ضعیفی در اروپا می گرفت و مدام کامبک می خورد. او پس از شکست 3 بر 2 مقابل اتلتیکو مادرید اخراج شد. رونالد کومان هم که پس از شکست یک بر صفر مقابل رایووایکانو اخراج شد.

1470