مونیخ همچنان در شوک باخت 5 هیچ!/ ناگفته‌های شب تلخ بایرن‌مونیخ مقابل گلادباخ

مونیخ همچنان در شوک باخت 5 هیچ!/ ناگفته‌های شب تلخ بایرن‌مونیخ مقابل گلادباخ

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر ورزشی باواریایی ها نسبت به شکست سنگین و حذف تلخ این تیم برابر مونشن گلادباخ در جام حذفی آلمان واکنش نشان داد.

به‌ گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Az آلمان، در جریان بازی‌ های مرحله دوم جام حذفی آلمان، چهارشنبه شب بایرن مونیخ در خانه بروسیا مونشن گلادباخ با نتیجه سنگین پنج بر صفر شکست خورد. طبق این گزارش، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی مونیخی ها بعد از گذشت حدود چهل و هشت ساعت از این مسابقه‌ی تلخ برای آن ها، نسبت به عملکرد تیم و نتیجه‌ی حاصله واکنش نشان داد و گفت: "این بازی بسیار غیر منتظره بود. انگار ما اصلا در زمین نبودیم. در نیمه اول حتی یک نبرد را هم پیروز نشدیم. انتقال توپ بسیار بد بود. به طور کلی بیهوش بودیم! این سبک بازی قابل‌ توصیف نیست. می‌ دانستیم که بازی در بروسیا پارک سخت خواهد بود. درباره‌ی همه چیز صحبت کرده بودیم. چنین نمایشی را به سختی می‌ توان توضیح داد."

صالح حمیدزیچ درباره دینو تاپمولر که در شرایط غیبت یولیان ناگلزمان، هدایت مونیخی ها را بر عهده دارد نیز چنین ادامه داد:"این باخت هیچ ارتباطی به دینو تاپمولر ندارد. در عرض ۱۹ دقیقه ۳ گل دریافت کردیم چون که هیچ کدام از نبردها را نبرده بودیم!"

مدیر ورزشی بایرن مونیخ درباره عملکرد دایوت اوپامکانو اضافه کرد:"با هم می‌ بریم و با هم می‌ بازیم. به اوپامکانو روحیه می‌ دهیم و او را به شرایط زمان حال باز می‌ گردانیم. نمایش او در این مسابقه هم قابل‌ توضیح نیست چرا که اخیرا بسیار خوب کار کرده بود."

در نهایت صالح حمیدزیچ در خصوص واکسن نزدن یاشوا کیمیش هم گفت: "این مسأله هم ارتباطی به این شکست ندارد. این که کسی واکسن نزند، ربطی به شکست در نبردهای تن به تن و از دست دادن توپ ندارد!" 

9404