پیرترین بازیکنانی که به بارسلونا گل زدند؛ از فالکائو و سوارز تا راموس و آدوریز

پیرترین بازیکنانی که به بارسلونا گل زدند؛ از فالکائو و سوارز تا راموس و آدوریز

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته بارسلونا با نتیجه یک بر صفر مقابل رایو وایکانو شکست خورد که در این بازی رادامل فالکائو درخشش ویژه ای داشت و تک گل رایو وایکانو را به ثمر رساند و توانست باز هم دروازه بارسلونا را باز کند.

به گزارش فوتبالی، رادامل فالکائو که دیگر مهاجمی پا به سن گذاشته به حساب می آید، نشان داد که همچنان می تواند برای تیم های بزرگ خطرناک باشد و با عملکرد خوب خود موجب شکست آن ها شود. فالکائو در 36 سالگی موفق شد دروازه بارسلونا را باز کند و بدین ترتیب یکی از پیر ترین بازیکنانی است که به بارسلونا گل زده است.

اگر بخواهیم فقط همین سه سال اخیر را بررسی کنیم، بازیکنانی را می بینیم که علی‌رغم اینکه پا به سن گذاشته اند اما مقابل بارسلونا درخشان ظاهر شده اند و گلزنی کرده اند. یک نمونه خورخه مولینا، مهاجم گرانادا است که در 39 سالگی موفق شد دروازه بارسلونا را باز کند.

راموس فصل گذشته در 35 سالگی دروازه بارسلونا را باز کرد و لوکا مودریچ هم همین کار را انجام داد. آدوریز در 38 سالگی دروازه بارسلونا را باز کرده است و لوئیس سوارز در این فصل در 35 سالگی به بارسلونا گل زد.

از دیگر بازیکن ها می توان به نگردو اشاره کرد که در 35 سالگی به بارسلونا گل زد. سانتی کازورلا هم در همین سن این کار را مقابل بارسلونا انجام داد.

1470