رکورد ویژه فالکائو با گلزنی پیاپی به بارسلونا پس از 8 سال!

رکورد ویژه فالکائو با گلزنی پیاپی به بارسلونا پس از 8 سال!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این هفته از رقابت های لالیگا مقابل رایو وایکانو با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و این شکست باعث اخراج رونالد کومان شد و بدین ترتیب مدیران باشگاه بارسلونا دست به تغییر سرمربی خود زدند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی، رادامل فالکائو تک گل رایو وایکانو را به ثمر رساند. این مهاجم کهنه کار کلمبیایی اکنون دومین دوره حضور خود در لالیگا را سپری می کند چرا که او در گذشته در اتلتیکو مادرید حضور داشته است و در آن باشگاه هم عملکرد درخشانی داشته است و به طور کلی با درخشش در اتلتیکو مادرید بود که این مهاجم کلمبیایی در سطح جهانی مطرح شد.

رادامل فالکائو با گلزنی شب گذشته خود مقابل بارسلونا، اکنون در 4 بازی آخر خود مقابل این تیم گلزنی کرده است و نکته جالب اینکه آخرین باری که فالکائو مقابل بارسلونا بازی کرده بود، به 8 سال قبل و جدال اتلتیکو مادرید و بارسلونا در لالیگا بر می‌گشت.

فالکائو از فصل 2011/12 تا 2012/13 در سه بازی آخر خود با اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا گلزنی کرده بود و پس از آن از لالیگا رفته بود و اکنون پس از 8 سال دوباره به لالیگا برگشته است و در اولین بازی خود مقابل بارسلونا با رایووایکانو گلزنی کرد.

1470