تکرار کابوس رئال مادرید پس از رفتن رونالدو برای بارسلونا؛ یک فصل با سه مربی!

تکرار کابوس رئال مادرید پس از رفتن رونالدو برای بارسلونا؛ یک فصل با سه مربی!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا شب گذشته تصمیم گرفت رونالد کومان را اخراج کند و بدین ترتیب این مربی هلندی دیگر سرمربی بارسلونا نیست و اکنون سرخی بارخوان به عنوان سرمربی موقت بارسلونا برای بازی های آینده این تیم انتخاب شده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در اولین فصل پس از جدایی لیونل مسی قرار دارد و اتفاقاتی که در این فصل برای آبی و اناری ها رخ داده است تشابه هایی با اولین فصل رئال مادرید پس از جدایی کریستیانو رونالدو دارد.

رونالدو در تابستان 2018 از رئال مادرید جدا شد و پس از آن بود که در فصل 2018/19، رئال مادرید سه سرمربی را روی نیمکت خود تجربه کرد. اولین مربی، لوپتگی بود که بسیار ضعیف عمل کرد و پس از شکست 5 بر 1 مقابل بارسلونا اخراج شد. پس از او سانتیاگو سولاری سرمربی رئال مادرید شد که او هم پس از شکست های پیاپی و تحقیر آمیز سه بر صفر و یک بر صفر در برنابئو مقابل بارسلونا اخراج شد. زیدان سومین سرمربی رئال مادرید در آن فصل بود و بدین ترتیب رئال مادرید در یک فصل سه سرمربی را تجربه کرد.

اکنون بارسلونا پس از اخراج کومان، بارخوان را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده است؛ کسی که به نظر می رسد جایگاهش در بارسا ثابت نخواهد بود و پس از این مربی هم یک نفر دیگر قرار است هدایت بارسلونا را بر عهده بگیرد که آن شخص می تواند ژاوی باشد و باید دید که این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد.

1470