عکس؛ اولین حضور سرمربی موقت بارسلونا در تمرینات این تیم

عکس؛ اولین حضور سرمربی موقت بارسلونا در تمرینات این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - سرخی بارخوان که به تازگی به عنوان سرمربی موقت بارسلونا انتخاب شده است، برای اولین بار در تمرینات بارسلونا حضور پیدا کرد و اولین جلسه تمرینی خود را برای آبی و اناری ها برگزار کرد.

به گزارش فوتبالی، سرخی بارخوان تا پیش از این هدایت تیم بارسلونای بی را بر عهده داشت و اکنون به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شده است و باید دید که تا چه زمانی سرمربی بارسلونا خواهد بود چرا که زمزمه های آمدن ژاوی به بارسلونا به گوش می رسد.

بارخوان برای دو بازی مقابل آلاوز و دیناموکیف سرمربی آبی و اناری پوشان است و هر دوی این بازی ها هم برای بارسلونا مهم هستند چرا که جایگاه بارسلونا در لالیگا مناسب نیست و در لیگ قهرمانان اروپا هم خطر حذف را حس می کند.

بارخوان در این جلسه تمرینی ابتدا یک معارفه کوتاه داشت و با خوان لاپورتا دیدار کرد و پس از آن تمرینات خود را استارت زد. در این جلسه تمرینی بارخوان صحبت هایی با آنسو فاتی داشت و به نظر می رسد که در تیم خود می خواهد روی او به عنوان ستاره اصلی حساب کند.

باید دید که نتایج بارخوان در دو بازی بعدی بارسلونا به چه شکل خواهد بود و آیا مدیریت بارسلونا پس از آن هم به این سرمربی اعتماد خواهد کرد یا خیر.

1470