جنگ بارسلونا با زمان؛ شمارش معکوس برای آغاز کار ژاوی

جنگ بارسلونا با زمان؛ شمارش معکوس برای آغاز کار ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا سخت تلاش می کند تا ژاوی هرناندز بتواند سه شنبه آینده روی نیمکت این تیم برای بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دینامو در کیف بنشیند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از اخراج کومان فعلا سرخی بارخوان سرمربی بارسلونای بی را به عنوانج انشین موقت وی انتخاب کرده است اما هدف اصلی لاپورتا اعلام استخدام ژاوی است. در حقیقت ژاوی و بارسلونا در تلاش هستند تا هر چه سریع تر السد را راضی کنند تا برای حضور شماره شش سابق روی نیمکت نیوکمپ رضایت بدهند.

ژاوی اخیرا قراردادش را با السد تا تا سال 2023 تمدید کرده است اما امیدوار است که رابطه خوبش با مدیران السد باعث شود تا رضایت بدهند تا هر چه زودتر روی نیمکت نیوکمپ بنشیند.

موندودپورتیوو گزارش داده است که بارسا امیدوار است که بازی شنبه میان السد و الاهلی آخرین بازی ژاوی در لیگ قطر باشد و بعد از آن او پس از شش سال به بارسلونا برگردد. البته السد باید چهارشنبه بازی مهمی مقابل الدحیل داشته باشد. السدی ها ترجیح می دهند که ژاوی در آن بازی هم روی نیمکت تیمشان بنشیند در حالی که بارسا در تلاش است تا ژاوی خودش را به بازی سه شنبه با دینامو برساند اما اگر این اتفاق رخ ندهد، بارخوان فعلا هدایت تیم را به عهده خواهد داشت.

4125