سرنوشت بازیکن 17 ساله لاتزیو که شبیه 42 ساله‌ها بود، چه شد؟

سرنوشت بازیکن 17 ساله لاتزیو که شبیه 42 ساله‌ها بود، چه شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزف مینالا نام بازیکنی است که خیلی از فوتبالدوستان صرفا بر اساس یک تصویر او را می شناسند اما از آن زمان به بعد چه اتفاقی برایش رخ داد؟

به گزارش فوتبالی، مینالا در سال 2014 در زمانی به شهرت رسید که به عنوان یک بازیکن 17 ساله خودش را به تیم بزرگسالان لاتزیو رساند اما مشکل اصلی در موردش مربوط به سنش بود چرا که چهره اش طوری بود که انگار 42 ساله است و نه 17 ساله.

یک سایت فوتبال در آفریقا مدعی شده بود که مینالا 42 ساله است و شناسنامه خود را جعل کرده است هر چند که هیچ سندی وجود نداشت که این ادعا را ثابت کند. فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز در مورد مینالا تحقیقاتی انجام داد اما یک سال بعد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا در بیانیه ای اعلام  کرد:" تحقیقات هیچ نیازی به اقدام انضباطی نشان نداد."

دوران فوتبال مینالا هرگز از سایه این اتفاق خارج نشد اما شاید عجیب باشد که بدانیم این بازیکن  به تازگی از لاتزیو جدا شده است. در حقیقت یک سال پس از این ماجرا، مینالا به صورت قرضی به تیم باری در لیگ دسته دو ایتالیا پیوست. این بازیکن با سه گل در هجده بازی فصلی معمولی داشت و به لاتزیو برگشت. 

مینالا بعد از آن یک فصل را در لاتزیو سپری کرد و در سال 2016 به باری برگشت. پس از دومین دوره در باری، با قراردادی قرضی و سه ساله با بند خرید به تیم سالرنیتانا ملحق شد. این بازیکن بعد از اتمام قراردادش دوباره به لاتزیو برگشت. مینالا فصل گذشته قرضی به تیم کینگدائو هوانگهای در لیگ چین پیوست و پانزده بازی در لیگ چین انجام داد.  قرارداد مینالا با لاتزیو در سال 2021 به اتمام رسید و این بازیکن 25 سالگی با تیم لوچسه در لیگ دسته سه ایتالیا قرارداد بسته است.

4125