نزدیک‌تر شدن رونالدو به رویای هفت فرزند؛ بچه بعدی در راه است!

نزدیک‌تر شدن رونالدو به رویای هفت فرزند؛ بچه بعدی در راه است!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز این روزها با خبر خوشی مواجه شده اند.

به گزارش فوتبالی، این زوج منتظر تولد دومین فرزند مشترکشان هستند چرا که اولین فرزند مشترک آنها آلانا مارتینا در سال 2017 متولد شد. نشریه "اولا" گزارش داده است که رونالدو و این مدل اسپانیایی - آرژانتینی با خوشحالی با این خبر مواجه شده اند. در حقیقت در حال حاضر جورجینا چهار ماه است که باردار است. جورجینا بارها گفته بود که دوست دارد دوباره مادر شود و حالا به هدف خود دست پیدا کرده است. جورجینا یک سال پیش در مصاحبه با اولا گفته بود:"علاقه من به مادر شدن بیشتر از همیشه است. امیدوارم که فرزندان بیشتری داشته باشم."

در حقیقت جورجینا دومین فرزند خود را در منچستر به دنیا خواهد آورد چرا که در تابستان گذشته به همراه ستاره پرتغالی به منچستر نقل مکان کرده است. این زوج از شنیدن این خبر خوشحال هستند. البته رونالدو قبل از آشنایی با جورجینا صاحب سه فرزند دیگر هم بود: کریستیانو جونیور متولد 2017 و ایوا و ماتئو دوقلوهایی که در سال 2017 به دنیا آمدند.

رونالدو در سال 2017 گفته بود که می خواهد هفت فرزند داشته باشد چرا که به این عدد ملاقه زیادی دارد. بدین ترتیب رونالدو صاحب پنجمین فرزندش خواهد شد و به رویایش برای رسیدن به هفت فرزند نزدیک می شود. رونالدو پنج توپ طلا هم برده و همیشه گفته است که می خواهد تعداد توپ طلاهایش را به هفت برساند که کمی بعید به نظر می رسد چرا که امسال از مدعیان جایزه نیست و هنوز دو توپ طلای دیگر باید کسب کند.

4125