تکرار نمایش قابل قبول از اسدی

تکرار نمایش قابل قبول از اسدی

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک دفاعی جدید قرمزها که جانشین احمد نوراللهی شده است، در جریان برتری تیمش مقابل نساجی نمایش خوبی داشت.

به گزارش فوتبالی، رضا اسدی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد پس از گلزنی در هفته اول مسابقات لیگ برتر حالا در دومین بازی متوالی برای پرسپولیس توانست در نقش گلساز ظاهر شود و پاس گل دوم تیمش را برای مهدی عبدی ارسال کرد و زمینه ساز گل دوم قرمزها شد.

رضا اسدی بعد از نمایش پرانتقاد جلوی الهلال و در شرایطی که او را با احمد نوراللهی قیاس می‌کردند، جلوی فولاد توانست نمایش ضعیفش در ریاض را جبران کند و زننده اولین گل پرسپولیس در فصل جدید بود.

او روز گذشته درحالی اولین بازی خود را در ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس انجام می داد که در بسیاری از صحنه ها توانست انتظارات کادرفنی را برآورده کند و باز هم به مانند بازی مقابل فولاد روی ضربات سر در محوطه جریمه حضور فعالی داشت و روی گل دوم پرسپولیس هم کاملا تاثیرگذار بود. 

پیش‌بینی می‌شود رضا اسدی با نمایشی که در این 2 هفته داشته، در ادامه لیگ شرایط بهتری داشته باشد چرا که کادر فنی پرسپولیس یقین دارند این بازیکن از نظر فنی پتانسیل بالایی دارد و فقط باید از نظر بدنی و شرایط بازی پیشرفت کند.

7655