در انتظار حکم بازی جنجالی هفته دوم لیگ برتر

در انتظار حکم بازی جنجالی هفته دوم لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- احتمالا تا پیش از آغاز هفته جدید لیگ برتر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره بازی برگزار نشده هفته دوم لیگ برتر صادر خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در حالی پرونده هفته دوم لیگ برتر شب گذشته با انجام دو مسابقه بسته شد که هنوز تکلیف یکی از مسابقات هفته مشخص نیست، چرا که 7 مسابقه از رقابت‌های هفته دوم برگزار شد و مصاف تیم‌های مس رفسنجان و شهر خودرو خراسان به دلیل عدم حضور تیم مشهدی در کرمان و زمین مسابقه، برگزار نشد.

 هر چند که در آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال حکم چنین مسابقاتی به صراحت اعلام شده، اما با این‌حال بایستی کمیته انضباطی با استناد به گزارش اعلام شده از سوی ناظر مسابقه رأی نهایی را برای بازی صادر کند تا پس از صدور رأی، نتیجه اعلام شده در جدول اعمال شود.

 درباره لغو چنین مسابقاتی، کمیته انضباطی تصریح کرده تیمی که غایب در مسابقه بوده، باید 50 میلیون تومان جریمه شود و هم‌چنین نتیجه بازی 3-0 به سود تیم حاضر در میدان اعلام خواهد شد.

با این وصف شاگردان محمد ربیعی به یک پیروزی بدون دردسر در هفته دوم لیگ برتر دست پیدا کرده‌اند و باید دید چه زمانی ابلاغ این نتیجه به آن‌ها انجام خواهد شد تا تکلیف نتیجه تنها بازی نامشخص هفته دوم به صورت رسمی مشخص شده و در جدول لیگ جایگذاری شود.

۴۱۵۴