ژاوی چه زمانی سرمربی بارسلونا خواهد شد؟

ژاوی چه زمانی سرمربی بارسلونا خواهد شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز گزینه اصلی بارسلونا برای جانشینی کومان است اما به نظر می رسد که اگر بارسا می خواهد این مربی اسپانیایی را استخدام کند، باید کمی صبر کند.

به گزارش فوتبالی، ژاوی می خواهد با احترام و خاطره ای خوش از السد خارج شود. ژاوی در ساعات آینده در ابتدا با خوان لاپورتا مدیر بارسا صحبت خواهد کرد تا در مورد شرایطش به تواق برسد و بعد از آن با محمد بن حمد مالک باشگاه السد ملاقات خواهد کرد تا در مورد جدایی صحبت کند. در قرارداد ژاوی بند آزادسازی رایگان وجود ندارد چرا که در آخرین تمدید مبلغی برای آزادسازی او تعیین شده است اما باید در نظر گرفت که مالک السد به او قول داده بود که اگر روزی از بارسلونا پیشنهاد داشته باشد، مشکلی برایش ایجاد نمی کند و راه را به روی رفتنش باز می کند.

وقتی که ژاوی با مالک السد به توافق رسید، در روز شنبه در بازی خانگی مقابل الاهلی آخرین بازی خود را در السد خواهد داشت که در این بازی قصد وداع با هواداران را دارد. ژاوی می خواهد پس از شش سال با خاطره خوشی از السد وداع کند، تیمی که چهار سال در آن بازی کرده و دو سال هم در آن مربیگری کرده است. او چهار جام به عنوان بازیکن و هفت جام به عنوان مربی در این تیم قطری کسب کرده است. ژاوی همچنین می خواهد در بازی روز دوازدهم آبان مقابل الدحیل نیز حضور داشته باشد، تیمی که در رده دوم جدول است. اگر السد در این بازی پیروز شود، صدرنشینی خود را مسجل می کند. بدین ترتیب ژاوی برای پیوستن به بارسا حداقل ده روز دیگر زمان خواهد خواست. 

ارتباط ژاوی با قطر فراتر از السد است چرا که ستاره سابق بارسلونا سفیر جام جهانی قطر است. ژاوی بدین ترتیب در روز سیزدهم آبان وارد بارسلونا خواهد شد و در همان شب معارفه می شود. ژاوی  پیش از شروع وقفه بازیهای ملی کارش را روی نیمکت بارسا آغاز خواهد کرد و در روز 29 آبان مقابل اسپانیول اولین بازی خود را روی نیمکت بارسلونا خواهد داشت.

4125