سایت فرانسوی: لیون تنها مشتری «سردار» نیست/ آزمون در رادار یوونتوس و رئال بتیس

سایت فرانسوی: لیون تنها مشتری «سردار» نیست/ آزمون در رادار یوونتوس و رئال بتیس

پایگاه خبری فوتبالی- یک سایت فرانسوی خبر داد باشگاه لیون تنها مشتری سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نیست و تیم های فوتبال یوونتوس و رئال بتیس هم این بازیکن را زیر نظر دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، سایت lequotidiendusport فرانسه با اشاره به تلاش باشگاه لیون برای جذب سردار آزمون نوشت:

«پس از مدت‌ها امیدواری برای انتقال سردار آزمون در ماه آگوست، المپیک لیون این بازیکن را در اولویت خود برای ماه ژانویه قرار داده است. تابستان امسال، باشگاه زنیت روسیه به دلیل ناتوانی در یافتن جانشین، انتقال مهاجم ملی پوش ایران را مسدود کرد اما امروز شرایط فرق کرده است.

قرارداد این بازیکن ۲۶ ساله در ژوئن آینده به پایان می‌رسد و زنیت می‌تواند از این فرصت استفاده کند و مقداری پول نقد در یک انتقال دریافت کند.

اخیراً سایت Foot Mercato پیشنهادی به مبلغ ۸ میلیون یورو برای آماده سازی بازیکنی که از ابتدای فصل (در تمامی رقابت‌ها) در ۱۲ بازی شش گل به ثمر رسانده است، مطرح کرده است.

سردار آزمون کاملاً با مشخصات بازیکنی که پیتر بوس برای تقویت تیمش به دنبال آن است مطابقت دارد. او یک گلزن واقعی و سریع و سرزنده است. فصل گذشته سردار آزمون در ۲۴ بازی لیگ ۱۹ گل به ثمر رساند. او با ۳۷ گل در ۵۸ بازی ملی، ستاره تیم ایران است.»

این سایت در پایان مطلب خود خبر داد که المپیک لیون تنها مشتری آزمون نیست و چند باشگاه ایتالیایی و اسپانیایی از جمله یوونتوس و رئال بتیس هم این مهاجم را زیر نظر دارند.

۴۱۵۴