آخرین عکسی که از کومان به عنوان سرمربی بارسلونا ثبت شد

آخرین عکسی که از کومان به عنوان سرمربی بارسلونا ثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان پس از کسب نتایج ضعیف در بارسلونا در این فصل و شکست مقابل رایو وایکانو در هفته یازدهم لالیگا از هدایت بارسلونا برکنار شد و بدین ترتیب او دیگر سرمربی آبی و اناری پوشان نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با هدایت کومان روز یکشنبه مقابل رئال مادرید شکست خورد و چهارشنبه شب هم مقابل رایووایکانو شکست خورد تا بدین ترتیب صبر مدیران بارسلونا لبریز شود و علی‌رغم مشکلات شدید مالی اقدام به فسخ قرارداد رونالد کومان و برکناری او کردند.

آخرین بازی رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا همین بازی مقابل رایو وایکانو است و پس از آن سرمربی هلندی اخراج شد. کومان پس از شکست یک بر صفر مقابل رایو وایکانو، زمانی که در حال ترک زمین بود، به عقب برگشت و نگاهی به زمین چمن انداخت و پس از آن زمین را ترک کرد و بدین ترتیب این نگاه آخرین نگاه های کومان به عنوان سرمربی بارسلونا بود و آخرین عکس او به عنوان سرمربی آبی و اناری پوشان ثبت شد.

کومان یکی از بدترین شروع های تاریخ بارسلونا را در این فصل به ثبت رساند و همین قضیه موجب شد تا او به شدت در میان هواداران بارسلونا منفور شود و بارسایی ها به نوعی با اخراج او اکنون خوشحال شده اند!

1470