یکی از عجیب و غریب‌ترین هفته‌ها در فوتبال؛ تحقیر بایرن مونیخ در بروسیا پارک

یکی از عجیب و غریب‌ترین هفته‌ها در فوتبال؛ تحقیر بایرن مونیخ در بروسیا پارک

پایگاه خبری فوتبال - بایرن مونیخ در دیدار خارج از خانه مقابل بروسیا مونشن‌گلادباخ، متحمل شکست سنگین پنج بر صفر شد!

به گزارش فوتبالی، در ادامه دور دوم رقابت‌های جام حذفی آلمان، دو تیم بروسیا مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه بروسیا پارک به مصاف هم رفتند. این دو تیم یک بار دیگر نیز در این فصل، در رقابت‌های بوندس لیگا برابر هم صف آرایی کردند که در پایان به تساوی یک بر یک در آلیانز آرنا رضایت دادند. 

با توجه به روند بسیار خوب باواریایی‌ها در بازی‌های اخیر، در این دیدار مردان یولین ناگلزمان از شانس بالایی روی کاغذ برای پیروزی برخوردار بودند، اما اوضاع اصلا به نفع آن‌ها نشد. 

در نیمه اول گلادباخ کار را بسیار طوفانی آغاز کرد و کوادیو کانه در دقیقه 2 موفق شد دروازه نویر را باز کند. در دقیقه 15، رامی بناسباینی موفق شد اختلاف را دو برابر کند. حملات مرگبار میزبان ادامه داشت و در دقیقه 21 نیز صاحب یک ضربه پنالتی نیز شد و رامی بناسباینی حساب کار را سه بر صفر کرد. 

در نیمه دوم بایرن مونیخ مالکیت توپ را در اختیار گرفت و تیم بسیار بهتری نسبت به نیمه اول شده بود، اما گلادباخ در دقیقه 51 و 57، توسط بریل امبولو مهاجم سوئیس به گل‌های چهارم و پنجم رسید و در نهایت با نتیجه 5-0 پیروز شد و به مرحله بعد راه پیدا کرد. 

این تنها نتیجه عجیب این هفته نمی‌باشد. در روز یک شنبه لیورپول نیز موفق شد در ورزشگاه الدترافورد برابر منچستریونایتد به پیروزی 5-0 برسد.

4416