عکس؛ خوشحالی ویژه «ال تیگره» پس از زدن گل سه امتیازی مقابل بارسلونا

عکس؛ خوشحالی ویژه «ال تیگره» پس از زدن گل سه امتیازی مقابل بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در بازی خود مقابل رایو وایکانو با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و بدین ترتیب اوضاع برای آبی و اناری ها بسیار به هم ریخت و باید دید که کومان تا چه زمانی در بارسلونا دوام خواهد آورد.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست مقابل رئال مادرید، بارسلونا مقابل رایو وایکانو هم شکست خورد تا مشخص شود که تیم کومان پس از دو بردی که مقابل والنسیا و دیناموکیف داشت، اکنون دوباره در بحران فرو رفته است.

تک گل این بازی را رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی و 35 ساله رایو وایکانو به ثمر رساند. فالکائو که لقبش "ال تیگره" به معنای ببر است پس از حضور در باشگاه های بزرگی مثل چلسی، منچستر یونایتد، موناکو و اتلتیکو مادرید اکنون دیگر در سال های آخر دوران حرفه ای خود پس از حضور در گالاتاسرای راهی رایووایکانو شده است و در این تیم حضور دارد.

فالکائو که شماره 3 رایووایکانو را می پوشد، عملکرد بسیار خوبی در این باشگاه داشته است به طوری که در 5 بازی ابتدایی خود در رایو وایکانو 4 گل زده است و اکنون هم با گلزنی مقابل بارسلونا نشان داده که می تواند در بازی های بزرگ همچنان درخشان ظاهر شود. او پس از گلزنی به بارسلونا خوشحالی ویژه ای داشت.

1470