شکست عجیب بارسلونا مقابل یاران فالکائو؛ ادامه کابوس کومان پس از ال‌کلاسیکو

شکست عجیب بارسلونا مقابل یاران فالکائو؛ ادامه کابوس کومان پس از ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته یازدهم از رقابت های لالیگا در خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر مقابل رایو وایکانو شکست خورد تا بدین ترتیب وضعیت فاجعه بار و آشفته این تیم ادامه پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا که در بازی قبلی خود در لالیگا، ال کلاسیکو را مقابل رئال مادرید باخته بود، اکنون در این بازی هم مقابل رایو وایکانو شکست خورد تا بارسایی ها دو باخت پشت سر هم را تجربه کرده باشند.

بارسا در نیوکمپ مقابل رئال مادرید شکست خورد اما عملکردش چندان بد نبود و توانست چند موقعیت گلزنی ایجاد کند و یک بار هم به گل برسد اما بارسلونا مقابل رایو وایکانو بسیار ضعیف عمل کرد و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در این بازی رادامل فالکائو تک گل رایو وایکانو را به ثمر رساند و نشان داد که در این سن و سال هم همچنان می تواند برای تیم های بزرگ خطر آفرین باشد.

در این بازی ممفیس دیپای عملکرد بسیار ضعیفی داشت و علاوه بر اینکه نتوانست در خط حمله بارسلونا کاری را از پیش ببرد، در نیمه دوم بازی و زمانی که بارسلونا عقب بود و به گل نیاز داشت هم یک پنالتی را خراب کرد تا بدین ترتیب یکی از ضعیف ترین بازیکنان تیمش باشد.

باید دید که این باخت چه تبعاتی برای رونالد کومان خواهد داشت.

1470