ترکیب رئال مادرید و اوساسونا؛ آنچلوتی و ایجاد تغییرات پس از ال‌کلاسیکو

ترکیب رئال مادرید و اوساسونا؛ آنچلوتی و ایجاد تغییرات پس از ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و اوساسونا در هفته یازدهم از رقابت های لالیگا به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی در نهایت چه نتیجه ای رخ خواهد داد و رئال مادرید پس از پیروزی در ال کلاسیکو سه امتیاز دیگر را به دست می آورد یا خیر.

به گزارش فوتبالی، کارلو آنچلوتی در اولین بازی خود پس از ال کلاسیکو باید به مصاف اوساسونا برود و برای این بازی تغییراتی را در ترکیب رئال مادرید ایجاد کرده است و به برخی از بازیکنان خود استراحت داده است تا آن ها دچار خستگی و مصدومیت در ادامه فصل نشوند.

رئال مادرید پس از اینکه در نیوکمپ توانست بارسلونا را شکست دهد اکنون در سانتیاگو برنابئو به مصاف اوساسونا می رود تا صدرنشینی خود را به دست بیاورد و جایگاه خود را در صدر جدول لالیگا محکم کند.

آنچلوتی برای این بازی به مودریچ استراحت داده است و البته زمزمه هایی هم پیرامون مصدومیت او وجود داشت. کارلتو همچنین تصمیم گرفته که رودریگو را نیمکت نشین کند و به مارکو آسنسیو به جای او بازی دهد. دنی کارواخال هم در این بازی از ابتدا در ترکیب رئال مادرید قرار گرفته است.

ترکیب رئال مادرید

کورتوا؛ کارواخال، میلیتائو، آلابا، مندی؛ کروس، کاسمیرو، کاماوینگا؛ آسنسیو، وینیسیوس، بنزما.

ترکیب اوساسونا

سرخیو هررا؛ ناچو ویدال، اونای گارسیا، داوید گارسیا، خوان کروز؛ لوکاس تورو، مانوئل سانچز، مونکایولا، خاوی مارتینز؛ چیمی آویلا، کیکه گارسیا

1470