شکست غیر منتظره آلگری و شاگردانش برابر تیم رده سیزدهمی در آلیانز

شکست غیر منتظره آلگری و شاگردانش برابر تیم رده سیزدهمی در آلیانز

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در دیدار خانگی برابر ساسولو با نتیجه دو بر یک شکست خورد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته دهم سری آ ایتالیا، دو تیم یوونتوس و ساسولو از ساعت 20 به وقت تهران در ورزشگاه آلیانز به میدان رفتند. بیانکونری پس از شروع فاجعه آمیز در فصل جدید، در ادامه موفق شد خودش را از نیمه دوم جدول بالا بکشد و پیش از شروع این دیدار با 15 امتیاز در رده ششم قرار داشت و در آن سمت، ساسولو با 11 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفته بود و آلگری می‌دانست که برای حفظ فاصله امتیاز با بالانشینان، نیاز مبرمی به این سه امتیاز دارد. 

در نیمه اول یوونتوس از نظر مالکیت توپ، تیم برتر میدان بود، اما در طول 45 دقیقه موفق نشد شوتی در درون چهارچوب ساسولو بزند و در عوض، ساسولو موفق شد در دقایق پایانی نیمه توسط داویده فراتسی به گل اول دست پیدا کند تا تیم مهمان پیروز به رختکن برود. 

در نیمه دوم فشار یوونتوس برای رسیدن به گل تساوی افزایش یافت و سرانجام در دقیقه 76، وستون مک‌کنی گل تساوی را برای بانوی پیر به ثمر رساند. پس از این گل بازی افت محسوسی پیدا کرد، اما در آخرین ثانیه بازی، ماکسیم لوپز موفق شد گل دوم و پیروزی ساسولو را وارد دروازه یووه کند تا در پایان، شاگردان آلگری با نتیجه 1-2 مغلوب شوند. 

4416