افشاگری تایمز: درگیری بازیکنان و مربیان منچستر پس از بازی با لسترسیتی

افشاگری تایمز: درگیری بازیکنان و مربیان منچستر پس از بازی با لسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - نشریات معتبر انگلیسی گزارشاتی مبنی بر بروز یک درگیری در رختکن تیم منچستر یونایتد بعد از دیدار مقابل لستر سیتی منتشر کرده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه تایمز چاپ کشور انگلستان، بازیکنان منچستر یونایتد در جلسه بعد از بازی مقابل لستر سیتی با یکدیگر و همچنین با سرمربی تیم درگیر شدند. طبق این گزارش، ظاهرا اوله گونر سولشر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ نظر بازیکنان را در مورد این که چه چیزی موجب پیشرفت تیم می شود، جویا شده ولی آن ها همراهی نکردند.

یکی از بازیکنان حتی سولشر را به خاطر این که تنها بعد از گذشت شش ماه از حضور هری مگوایر، بازوبند کاپیتانی تیم را به او تحویل داده، به چالش کشیده است.

یکی دیگر از بازیکنان نیز مستقیم از اوله گونر سولشر انتقاد کرده که چرا بازیکنانی که در زمین عملکرد خوبی ندارند را نیمکت نشین نمی‌ کند. این بازیکن ادعا کرده که کادر فنی منچستر یونایتد به بازیکنانی که در تمرینات عملکرد خوبی دارند، فرصت بازی نمی‌ دهند.

یکی از اعضای تیم نیز هم تیمی های خود را نقد کرده و گفته که انگیزه کافی از خودشان نشان نمی‌ دهند.

اوله گونر سولشر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ تنها تا بازی با تاتنهام هاتسپر در مسابقه هفته آینده در چهارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال جزیره، سرمربی منچستر یونایتد خواهد بود اما جایگاه سرمربی این تیم همچنان در معرض خطر قرار دارد.

9404