اقدام به قتل در لیگ قهرمانان افریقا!(عکس)

اقدام به قتل در لیگ قهرمانان افریقا!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از ناخوشایندترین درگیری های فوتبال دنیا زمانی در بازی لیگ قهرمانان آفریقا میان الاتحاد لیبی و اسپرانس تونس در روز یکشنبه رخ داد.

به گزارش فوتبالی، بازی در لیبی با تساوی بدون گل به پایان رسید و همه منتظر مشخص شدن نتیجه بازی در دور برگشت در تونس بودند. اسپرانس تونس  در دقیقه 63 توسط نسیم بن خلیفه پیش افتاد. الاتحاد سخت تلاش کرد تا نتیجه را برگرداند اما امیدهایشان زمانی نقش بر آب شد که دروازه بانشان موعد العافی به خاطر ضربه ای خشن از زمین اخراج شد. 

در حقیقت حمدو الهونی فرصتی طلایی داشت تا گل دوم را برای تیم تونسی به ثمر برساند و کار را تمام کند اما العافی دروازه بان تیم لیبیایی تکل بسیار خشنی داشت و او را نقش زمین کرد. از تصاویر مشخص بود که یکی از خشن ترین درگیری های ممکن رخ داده است. 

داور به العافی کارت قرمز نشان داد و او را اخراج کرد هر چند که این دروازه بان با وجود حرکت خشنش معتقد بود که داور مرتکب اشتباه شده و او نباید اخراج می شده است.

الهونی به خاطر درد روی زمین افتاده بود و باید تعویض می شد و در نهایت به بیمارستان منتقل شد. این بازیکن از ناحیه گردن دچار مصدومیتی شدید شد. صفحه اسپرانس تونس در صفحه توییترش این برخورد را "اقدام به قتل" نامید. البته خوشبختانه باشگاه تونسی اعلام کرد که حال این بازیکن بهتر شده است.

البته العافی در پایان بازی به بیمارستان رفت و از الهونی به خاطر این برخورد عذرخواهی کرد تا نشان بدهد که شخصیت بااخلاقی دارد.

4125