خلعتبری: نویدکیا با هیچ بازیکنی تعارف ندارد

خلعتبری: نویدکیا با هیچ بازیکنی تعارف ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن سپاهان می گوید مهم نیست که چه کسی برای سپاهان به زمین مسابقه می رود بلکه موفقیت و نتیجه گیری این تیم اهمیت دارد.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا خلعتبری بازیکن سپاهان درباره پیروزی پر گل تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر در نیمه اول توانستیم 3 گل بزنیم. با آنچه که می خواستیم دست پیدا کردیم. البته چون هنوز مشخص نبود ما در اهواز بازی داریم یا نفت مسجدسلیمان و شرایط پیچیده بود، ذهنمان درگیر شده بود. ولی بازی خیلی خوبی انجام دادیم و این اتفاقات روی ذهن بازیکنان تأثیری نگذاشت. بازی خیلی خوبی را در اهواز انجام دادیم و توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی درخصوص اینکه سپاهان با کسب 6 امتیاز نشان داد مدعی قهرمان است، گفت: اکنون درباره قهرمانی صحبت کردن درست نیست. چون هفته های اول است و تیم ها تا چند هفته نخست در فشار بدنسازی هستند و نمی شود چیزی گفت. اما ما بازی به بازی پیش می رویم. تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم. دیدار سختی با هوادار داریم که تیم خیلی خوبی هستند. بازی اولشان را برابر استقلال دیدید. تیم خیلی خوب و بازیکنان خیلی خوبی دارند و ان شالله بتوانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم و 3 امتیاز را کسب کنیم.

خلعتبری درخصوص نزدیک بودن دربی اصفهان هم پاسخ داد: فعلا تمام و ذکر ما بازی با هوادار است و دربی اصفهان بعد از این مسابقه است. تا آن زمان آقای نویدکیا درباره برنامه بازی ها با بازیکنان صحبت می کنند. در حال حاضر فقط به دیدار بعدی فکر می کنیم و 3 امتیاز مسابقه از هر چیزی برای ما مهم تر است و ان شالله بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم و پس از آن به دیدار با ذوب آهن فکر می کنیم.

مهاجم سپاهان درباره اینکه به شرایط هوادار در جدول رده بندی اهمیت می دهند یا نه پاسخ داد: ربطی به شرایط ندارد. بالاخره هوادار از لیگ یک به لیگ برتر آمد. چند هفته زمان می برد تا شرایط این تیم درست شود. البته بازیکنان خیلی خوبی هم به این تیم اضافه شده اند. با توجه به شناختی که از آقای عنایتی دارم، مطمئن باشید هوادار یکی از تیم های خوب لیگ خواهد شد.

او در مورد اینکه خیلی ها از سپاهان انتظار قهرمانی دارند، گفت: از الان درباره قهرمانی صحبت کردن درست نیست. با توجه به احتیاجات و شرایطی که داشتیم، یارگیری کردیم و بازیکنان جدید جذب کردیم. امیدواریم آنها در تیم جا بیفتند تا شرایط بهتر شود.

خلعتبری درخصوص نیمکت نشینی و اینکه اگر ثابت بازی نکند ناراحت نخواهد شد، پاسخ داد: این به نظر سرمربی تیم بستگی دارد که چه کسی کمتر بازی کند و چه کسی بیشتر. این مسئله مهم نیست و چیزی که اهمیت دارد، نتیجه گیری تیم است. ان شالله هر کسی که آماده تر باشد، بازی می کند. آقای نویدکیا با هیچ بازیکنی تعارف ندارد و در تیم ما بهترین ها بازی می کنند. همیشه تمام تلاششان را برای موفقیت سپاهان انجام می دهند که در حال حاضر این مسئله مهم تر است. ان شالله بتوانیم فصل خیلی خوبی داشته باشیم و یک قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم.

1470