پیش‌بینی خبرنگار قطری نزدیک به ناصر الخلیفی درباره آینده زیدان؛ به زودی!

پیش‌بینی خبرنگار قطری نزدیک به ناصر الخلیفی درباره آینده زیدان؛ به زودی!

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها بحث و حرف و حدیث ها درباره آینده زین الدین زیدان زیاد شده است چرا که شرایط در برخی از تیم های بزرگ خوب پیش نمی رود و این قضیه موجب شده تا جایگاه سرمربی آن تیم ها در خطر باشد و ممکن است در روز های آینده اخراج شوند.

به گزارش فوتبالی، اوله گونار سولشر در منچستر یونایتد عملکرد خوبی نداشته است و پس از تحقیر مقابل لیورپول زمزمه های اخراج او به گوش می رسد. از سویی در پاریسن ژرمن هم هواداران پی اس جی از عملکرد پوچتینو راضی نیستند و معتقدند که او با وجود اینکه ستارگان بزرگی را در اختیار دارد اما آن طور که باید و شاید عمل نمی کند و تیمش نتایج خوبی نگرفته است.

زین الدین زیدان پس از اینکه از هدایت رئال مادرید کنار رفت، همچنان بدون تیم است و از گزینه های منچستر یونایتد و همچنین پی اس جی به حساب می آید.

محمد الکعبی، خبرنگار قطری نزدیک به ناصر الخلیفی مالک باشگاه پی اس جی به تازگی با انتشار توئیتی گفته است:" زیدان یا در پی اس جی خواهد بود یا در منچستر یونایتد، خیلی زود!"

باید دید که این پیش بینی خبرنگار قطری تا چه حد درست از آب در خواهد آمد و آیا زیدان قصد دارد دوباره در عرصه باشگاهی مربیگری کند یا به مربیگری در تیم ملی فرانسه پس از دشان فکر می کند.

1470