ادامه بحران سولشر در آستانه دربی؛ ستاره منچستریونایتد سه بازی محروم شد

ادامه بحران سولشر در آستانه دربی؛ ستاره منچستریونایتد سه بازی محروم شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که شرایط بحرانی منچستریونایتد در این روز ها همچنان ادامه خواهد داشت و به این زودی ها به پایان نخواهد رسید و اکنون پس از شکست 5 بر 0 مقابل لیورپول، کار منچستر یونایتد برای هفته های آینده سخت تر هم شده است.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در بازی مقابل لیورپول که با 5 گل تحقیر شد، یک بازیکن اخراجی هم داشت و بدین ترتیب تحقیر شد اما اخراج بازیکن منچستر یونایتد به شیوه ای عادی رخ نداد چرا که پل پوگبا یک تکل بسیار خشن روی پای نبی کیتا، بازیکن لیورپول زد. پوگبا در این تکل با کف پای خود به ساق پای بازیکن لیورپول ضربه زد و بدین ترتیب موجب مصدومیت او شد.

پوگبا پس از این تکل خشن بود که اخراج شد اما یک کارت قرمز و اخراج تمام این داستان نبود چرا که در لیگ برتر انگلیس قوانین سختگیرانه ای در این باره وجود دارد. پوگبا با این خطای خشن و اخراج مقابل لیورپول، اکنون سه جلسه از همراهی تیمش محروم شده است.

بدین ترتیب پل پوگبا بازی منچستر یونایتد مقابل تاتنهام، منچسترسیتی و واتفورد را از دست می دهد و باید دید که شرایط شیاطین سرخ در این بازی های سخت پیش‌رو به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470