حضور نمایندگان ٧ غول اروپا در ورزشگاه جهت تماشای بازی ستاره لورکوزن

حضور نمایندگان ٧ غول اروپا در ورزشگاه جهت تماشای بازی ستاره لورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه معتبر آلمانی از علاقه باشگاه‌ های مختلف اروپایی به ستاره بایرلورکوزن خبر می‌ دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اشپورت بیلد آلمان، فلوریان ویرتس، ستاره بایرلورکوزن شروع بسیار خوبی در فصل جدید بوندسلیگا داشته و یکی از بهترین بازیکنان ترکیب جراردو سیونه بوده است. حالا و با نمایش های درخشان این ستاره جوان لورکوزنی ها، به نظر می‌ رسد باشگاه‌ های سرشناس مختلفی از کشورهای انگلستان، اسپانیا و آلمان به دنبال این بازیکن باشند. 

به نقل از اشپورت بیلد، در جریان بازی کلن و بایرلورکوزن، جف لوکهارت، استعدادیاب باشگاه نیوکاسل یونایتد در ورزشگاه راین انرژی حضور داشته است. خبرنگار بیلد می‌ گوید فلوریان ویرتس تا سال ۲۰۲۳ قصد ترک لورکوزن را ندارد اما بایرن مونیخ، منچستر سیتی و لیورپول شدیدا این بازیکن هجده ساله و با استعداد را می‌ خواهند.

از طرف دیگر، بیلد خبر از حضور چند استعدادیاب دیگر در ورزشگاه بتیس اسپانیا می‌ دهد. در جریان رقابت های لیگ اروپا، پنجشنبه شب بایرلورکوزن و رئال بتیس به تساوی یک یک رسیدند و نمایندگانی از هفت باشگاه معتبر اروپایی، این بازی را از نزدیک تماشا کرده‌ اند. طبق این گزارش، نمایندگانی از باشگاه های منچستر یونایتد، منچستر سیتی، لیورپول، چلسی، اتلتیکو مادرید، رئال مادرید و بارسلونا هم در ورزشگاه بتیس حضور داشته‌ اند.

قرارداد فلوریان ویرتس هجده ساله تا سال ۲۰۲۶ با شیرها اعتبار دارد و رقم انتقال این بازیکن چیزی در حدود یکصد میلیون یورو تخمین زده می‌ شود.

9404