عذرخواهی یک داور به خاطر این که لالیگای 2014 را از مسی و بارسلونا گرفت!

عذرخواهی یک داور به خاطر این که لالیگای 2014 را از مسی و بارسلونا گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو در فصل 14-2013 در هفته پایانی توانست لالیگا را ببرد. تیم سیمئونه به لطف تساوی یک بر یک مقابل بارسا در هفته پایانی با گل گودین در مقابل تک گل الکسیس به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم چولو در نیوکمپ جشن قهرمانی گرفت هر چند که برخی اعتقاد دارند که در آن بازی اتفاقات ناعادلانه ای رخ نداده است. در حقیقت بارسایی ها به صحنه ای که به گل مسی منجر شد، معترض بودند. ماتئو لاهوز داور بازی آن گل را مردود کرد.

در دقیقه 66 و در زمانی که نتیجه 1-1  مساوی بود، مسی گلی را زد که می توانست بارسلونا را پیش بیاندازد اما گل به علت آفساید مردود اعلام شد. ماتئو و کمکش معتقد بودند که مسی در این صحنه در آفساید بوده هر چند که در تصاویر به نظر می رسید که داور مرتکب اشتباه شده است. خورخه پائوتاسو که در ان زمان دستیار تاتا مارتینو روی نیمکت بارسلونا بود، در مصاحبه با کادنا سر گفت که بعدها ماتئو از این مربی عذرخواهی کرد چرا که مرتکب اشتباه شده بود. پائوتاسو گفت:" با داور ویدیویی لالیگایی که به اتلتیکو رسید باید نصیب بارسلونا می شد. باید در نظر گرفت که ماتئو لاهوز در یک بازی چمپیونزلیگی به تاتا نزدیک شد و به خاطر ان گل عذرخواهی کرد. به ما گفت که مرتکب اشتباه شده است."

آن بازی آخرین بازی تاتا مارتینو روی نیمکت بارسلونا بود و بعد از آن جای خود را به تیته ویلانوئوا داد.

4125