گزارش روز؛ تمام احتمالات ممکن در نقل و انتقالات زمستانی یوونتوس

گزارش روز؛ تمام احتمالات ممکن در نقل و انتقالات زمستانی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - مسابقات سری آ به هفته دهم خود رسیده و حالا یوونتوس آرام آرام خود را به رده های بالایی جدول نزدیک می کند و این در حالی است که برخی از رسانه های ایتالیایی مدعی شده اند که یوونتوس تصمیم دارد یک یا دو بازیکن جدید را در ژانویه خریداری کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رومئو آگرستی، خبرنگار سرشناس حوزه فوتبال اروپا و نزدیک به باشگاه یوونتوس در مصاحبه ای به این موضوع و سایر موارد مربوط به باشگاه یوونتوس پرداخته و درباره بازیکنان مختلف صحبت کرده است.

دژان کولوسفسکی:

"فکر می کنم کولوسفسکی در یوونتوس خواهد ماند و باشگاه در ماه ژوئن، شرایط بازیکن را ارزیابی خواهد کرد."

خرید بازیکن:

"برای بانوی پیر سخت خواهد بود که بازیکنان برتر را جذب کند مثل پل پوگبا، اما هرگز نگویید هرگز. اگر بازیکن آزاد شود، یووه تلاش خواهد کرد."

دوشان ولاهوویچ:

"فکر می کنم اگر ولاهوویچ تا پایان فصل در فیورنتینا بماند، یووه کارت های خود را در تابستان بازی خواهد کرد. او هدف اصلی بیانکونری است."

دمیرال:

"از نظر شخص من، فکر می کنم دمیرال در آتالانتا بماند. این بازیکن در برگامو خوب کار می کند اما من فکر می کنم او می ماند و بخشی از پروژه یوونتوس نخواهد بود."

خرید هافبک:

"من فکر می کنم یووه در ژانویه یک هافبک جدید را خریداری می کند؛ یا یکی از میان رمزی یا مک کنی می تواند برود."

شوآمنی:

"یوونتوس شوآمنی را بسیار دوست دارد، فکر می کنم جذب او در ژانویه سخت خواهد بود، ویتسل یکی دیگر از کسانی است که آلگری دوست دارد. سه بازیکن وجود دارد که یووه در این زمستان به آن ها نگاه خواهد کرد."

9404