مهاجری: ناراحت از این هستم که آقایان یک حرف راست به من نمی‌زنند و همگی شانه خالی می‌کنند/ از بازیکنان تیم خداحافظی کردم

مهاجری: ناراحت از این هستم که آقایان یک حرف راست به من نمی‌زنند و همگی شانه خالی می‌کنند/ از بازیکنان تیم خداحافظی کردم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی برکنار شده شهر خودرو اعلام کرد که به رغم کنار گذاشتن از تیم مشهدی، شکایتی از این تیم به فدراسیون فوتبال نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، رضا مهاجری که به تازگی از سمت خود در تیم فوتبال شهر خودرو کنار گذاشته شده، صبح امروز به محل تمرین تیم شهر خودرو مراجعه کرد و هدف از حضور در تمرین این بود که می‌خواست تعیین‌تکلیف شود و شرایط خود را متوجه شود، چرا که مهاجری معتقد بود که نامه‌ای به صورت مکتوب برای وی از سوی مدیران باشگاه ارسال نشده است.

 مهاجری در حاشیه حضورش در تمرین شهر خودرو گفت: اولین باید گلایه‌ای برخی رسانه‌ها انجام بدهم، من الان دارم مصاحبه می‌کنم و تمام مسئولیت مصاحبه با من است اما این‌که من دارم با یک نفر دیگر صحبت می‌کنم و از پشت کسی بخواهد فیلمبرداری کند و این فیلم در فضای رسانه‌ای منتشر شود، خواهش می‌کنم این کار را انجام ندهید. اگر بحثی است من خودم با رسانه‌ها صحبت می‌کنم، ابایی ندارم اما من بخواهم حرفی بزنم، مصاحبه می‌کنم و مشکلی ندارم.

سرمربی برکنار شده شهر خودرو ادامه داد: من دیروز هم آمدم، برای این‌که تعیین تکلیف نشدم؛ خیلی زشت است، بحثی که من با باشگاه داشتم، دیروز هم با لباس شخصی آمدم، چه زمانی آمدم؟ وقتی که یک ساعت از تمرین تیم گذشته بود. علت هم این بود که باشگاه دفتری نداشت و آقایان را جای دیگری نمی‌توانستم پیدا کنم، تا الان هم هیچ نامه‌ای به من نداده‌اند که برکنار شده‌ام.

محمدرضا مهاجری درباره استعفایش توضیح داد: آقایان استناد کردند که به استعفایی که من قبل از شروع لیگ دادم، که بعد از آن قرارداد هم بستم! بعد از استعفا، من سر تمرین آمدم و مربیگری کردم و الان هم آقایان آمده‌اند به استناد آن استعفا، دیروز گفتند 3 روز پیش استعفا کرده، نشستیم صحبت کردیم گفتند یک هفته پیش استعفا دادم، ذره‌ای فشار آوردیم گفتند 10 روز پیش استعفا دادی و اگر کمی پیچش را شل‌تر می‌کردیم می‌شد همان 15 روز که همان تاریخی می‌شد که من گفته بودم!

 مهاجری ادامه داد: من در این فوتبال از این شرایط بدتر از این را دیدم، در سیاه جامگان 3 سال کار کردیم، رفتم و کاری هم نداشتم؛ چون من برای فوتبال شهرم نمی‌توانم بد بخواهم، برای شهر خودرو هم این‌چنین است. حتی جاهای دیگری که مربیگری کردم، آقای حدادیان، آقای شفیع‌زاده و ... جاهای دیگری که کردم هیچ موقع سعی نکردم پشت‌شان صحبت کنم. مگر من در کرمان از تیم جدا نشدم؟ چرا ارتباط داریم، من الان با آقای حسین‌خانی و دکتر محمودی و مردم کرمان در ارتباط هستم.

سرمربی باتجربه فوتبال ایران در حاشیه تمرین شهر خودرو در ادامه صحبت‌های خود گفت: شاید فوتبال شروع رفاقت‌ها باشد، اما پایان دهنده رفاقت‌ها نیست؛ من تمام بحثم این است که شما که می‌گویید این اتفاق افتاده، یک نامه بدهید و تعیین‌تکلیف کنید. نمی‌خواهید، اخراج می‌خواهید بکنید و یا هر چیز دیگری هست، لطفا نامه‌اش را بدهید. جرم ما این بوده که زمانی‌که هیچکس در این شهر جرأت نمی‌کرده اسم شهر خودرو و حمیداوی را بیاورد، ما آمدیم و به رغم آن‌که خیلی حرف و تهمت شنیدیم اما سینه سپر کردیم و ایستادیم.

 محمدرضا مهاجری هم‌چنین توضیح داد: ناراحت از این هستم که آقایان یک حرف راست به من نمی‌زنند و همگی شانه خالی می‌کنند، آقای حمیداوی می‌گوید من در جریان نیستم، دیگر آقایان می‌گویند در جریان نیستم، آقای معمایی می‌گوید در جریان نیستم، پس چه کسی دارد این کار را انجام می‌دهد؟ می‌گویند هیات‌مدیره، کدام هیات‌مدیره؟

سرمربی مستعفی شهر خودرو درباره جلسه امروزش با سیدصالحی گفت: من کاغذی را امضا نکردم، من فقط برای فوتبال شهرم آمدم از بچه‌های تیم خواهش کردم چون آقای زورشان نمی‌رسید، الان می‌گویم باز هزار تبعات برای من دارد که فلانی گفته بوده که تمرین نکنید؛ من باید یک سبقه‌ای در این کار داشته باشم، چه در تیم‌های شهرم و چه خارج از اینجا من همیشه مخالفت اعتصاب بودم، چون دودش هم به چشم من و هم خود بازیکن می‌رود.

 مهاجری درباره دستکاری قراردادها پاسخ داد: حالا الان بازیکنان اعتماد نمی‌کنند، چون قرارداد بستند قراردادشان دستکاری شده است؛ مدت و مبلغ آن، خوب در این وضعیت اعتماد نمی‌کند چه کار کنیم. آقای حمیداوی به خود من بعد از بازی دوستانه با نفت مسجدسلیمان قول داد قرارداد مجتبی مقتدایی را یکساله امضا کند، از آن زمان چقدر گذشته است؟

 محمدرضا مهاجری در واکنش به علت حضورش امروز در رختکن تیم گفت: من از بازیکنان تیم خداحافظی کردم و از آن‌ها عذرخواهی کردم، چون خیلی‌ها به اعتبار من آمده بودند و به اعتبار من قرارداد 2 یا 3 ساله امضا کردند و حتی بعضی بدون قرارداد در تمرینات حضور پیدا کردند؛ عذرخواهی کردم که نتوانستم ادامه بدهم و از آن‌ها خواستم که با تمام قدرت برای فوتبال این شهر تلاش کنند. چون فوتبال این شهر متعلق به اشخاص نیست بلکه متعلق به مردم این شهر است.

 وی افزود: همانطور که من بارها آمده‌ام و گفته‌ام و وارد بازی‌های سیاسی نشدم، یک روز گفتند من سمت هیات فوتبال غش کردم و یا به آن سمت دیگر غش کردم، من به سمت کسی غش نکردم. من مربی این تیم بودم و آدم کسی نبودم، امیدوارم که آقایان کمی صداقت پیشه کنند و مقداری پای حرف‌هایشان بایستند، نه این‌که بگویند من در جریان نیستم و ارواح مُرده و زنده‌تان را قسم بخورید. اگر من را نمی‌خواهید، لطفا به من اعلام کنید.

مهاجری که سابقه شکایت از تیم‌هایش به فدراسیون فوتبال را ندارد، درباره این‌که آیا از شهر خودرو شکایت می‌کند، پاسخ داد: من فکر نمی‌کنم شکایت کنمف من روحیات خودم را می‌شناسم؛ از خیلی تیم‌ها طلبکارم اما دست به شکایت نبردم، الان هم نه به خاطر این‌ها (مدیران شهر خودرو) چرا که این‌ها برای من مُرده‌اند و دیگر ارزشی ندارند چون خودشان را نشان دادند که آدم‌های کوچکی هستند، ولی من از فوتبال شهرم شکایت نمی‌کنم که بخواهد تعلیقی اتفاق بیفتد و پنجره تیم بسته شود و تیم و مردم و همه‌مان ضرر کنیم.

۴۱۵۴