واکنش پیولی به انتقادها از عملکرد دفاعی میلان در سن‌سیرو مقابل تورینو

واکنش پیولی به انتقادها از عملکرد دفاعی میلان در سن‌سیرو مقابل تورینو

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری در مقابل انتقادها نسبت به انجام بازی دفاعی توسط این تیم مقابل تورینو واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه DAZN، میلان در شبی سخت موفق شد به پیروزی ارزشمند خانگی یک بر صفر برابر تورینو دست پیدا کند و این نهمین برد روسونری از 10 بازی نخست این فصل سری آ بود. این بهترین شروع تاریخ میلان طی شصت و هفت سال گذشته در سری آ می باشد.

اما بعد از این مسابقه، نسبت به عملکرد دفاعی و احتیاط آمیز میلانی ها مقابل تورینو در سن سیرو انتقاداتی مطرح شد که باعث واکنش استفانو پیولی شد و این چنین پاسخ داد:

"تورینو حریف بسیار بسیار سختی است و این چهارمین بازی ما طی 10 روز اخیر بود و از طرفی ما گزینه های بسیار محدودی برای استفاده چرخشی داشتیم و تورینو حریف بسیار سختی است."

"به خوبی بازی را کنترل و برتری را حفظ کردیم؛ سپس تورینو تا پایان بازی کاملا بدون هیچ احتیاطی پیشروی کرد و جلو کشید."

پیولی در مورد بحران مصدومیت در میلان و کسب یک پیروزی سخت مقابل تورینو اضافه کرد:

"می دانم و به همین دلیل این بچه ها را بسیار تحسین می کنم. تورینو در فرم بسیار خوبی قرار دارد و فوتبال خوبی هم بازی می کند. در نیمه دوم کمی بیش از حد در عمق پیش رفتیم اما حتی در این شرایط نیز حریف به سختی خطرساز شد؛ البته به جز ضربات کاشته که ریسک بیشتری متحمل شدیم. اگر می خواهیم نوع فوتبال خاصی را ارائه بدهیم، طبیعتا نیاز به شدت عمل داریم. تمرین کردن به فاصله هر سه روز یک بازی سخت است. تورینو تیمی بسیار تهاجمی بود و ما باید با خط میانی خود و ایجاد فضا برای فول بک ها به سمت جلو، آن ها را بیشتر حرکت می دادیم."

9404