صدور حکم تخریب بخشی از یکی از عمارت های رونالدو

صدور حکم تخریب بخشی از یکی از عمارت های رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - چند ماه پیش، کریستیانو رونالدو مجبور شد که آلاچیق شیشه ای که در پشت بام خانه اش در لیسبون ساخته بود را با شکایت معمار ساختمان به شورای شهر لیسبون تخریب کند چرا که بدون مجوز این آلاچیق را ساخته بود و حالا ستاره پرتغالی با اتفاق جدیدی در مورد یکی دیگر از املاکش مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در یکی از خانه هایش در پرتغال در نزدیکی منطقه ژرس در شمال پرتغال به شکلی قانونی یک زمین تنیس و یک اتاق نگهبانی ساخته است که حالا باید آن را تخریب کند.

در حقیقت مانوئل تیبو شهردار این منطقه در این باره گفته است:" رونالدو هیچ مجوزی برای این کار نگرفته و در منزلش که قبلا طرح آن تصویب شده بود، چیزهایی را  ساخته است که برایش مجوز نکرده بود و از سویی ساخت و ساز در خارج از محوطه مجاز صورت گرفته است و هر چند که مقدار ساخت و سازها زیاد نیست اما غیرقانونی است."

این عمارت در نزدیکی رودخانه کادو قرار گرفته است که برخی تصور می کردند که رونالدو آن را به هم تیمی سابقش در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال یعنی په په فروخته اما به نظر می رسد که تملک آن در حال حاضر همچنان متعلق به خود اوست. رونالدو تا ماه مارس فرصت دارد که پیست تنیس و اتاق نگهبانی را تخریب کند.در هر صورت به نظر می رسد که رونالدو از این به بعد باید در مورد ساخت و سازهای مجاز در خانه اش بیشتر دقت کند.

4125