فرگوسن و خوش‌وبش با سولشر در تمرینات پس از تحقیر مقابل لیورپول(عکس)

فرگوسن و خوش‌وبش با سولشر در تمرینات پس از تحقیر مقابل لیورپول(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد پس از شکست بزرگ 5 بر 0 مقابل لیورپول در هفته اخیر رقابت های لیگ برتر انگلیس، این بار تمرینات خود را برای بازی حساس بعدی یعنی جدال مقابل تاتنهام استارت زده است و بدین ترتیب خود را برای بازی بعدی خود آماده می کند.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست منچستر یونایتد مقابل لیورپول، انتقادات از اوله گونار سولشر به اوج خود رسید و این سرمربی نروژی در حال حاضر در خطر از دست دادن جایگاهش قرار دارد و ممکن است به زودی برکنار شود.

اما اتفاق جالبی که در این مدت افتاد، رفتن فرگوسن به اولین جلسه تمرینی شیاطین سرخ پس از شکست مقابل لیورپول بود. سر الکس فرگوسن در این جلسه تمرینی با اوله گونار سولشر خوش و بش کرد و در تصویری که از آن ها منتشر شده است می بینیم که این دو با هم بگو و بخند می کنند و به نظر می رسد که سر الکس فرگوسن بدین ترتیب از سولشر حمایت می کند.

باید دید که نتایج منچستر یونایتد در بازی های بعدی به چه شکل خواهد بود. شیاطین سرخ بازی های حساسی را پیش‌رو دارند و ممکن است کار سولشر در همین بازی های سخت یکسره شود چرا که شکست در این بازی ها برای منچستریونایتد جبران پذیر نخواهد بود.

1470