کر: افتخار می‌کنم که در این تیم با آقای مهدوی‌کیا کار می‌کنم/ شناختی از نپال نداشتیم

کر: افتخار می‌کنم که در این تیم با آقای مهدوی‌کیا کار می‌کنم/ شناختی از نپال نداشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم ملی امید در رابطه با بازی با نپال که با برتری تیم ایران به پایان رسید و هم‌چنین دیدار بعدی با لبنان به گفت و گو پرداخت.

به گزارش فوتبالی، میلاد کر در ابتدای سخنانش در گفت و گو با کانال رسمی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من کوچکترین فرد تیم از نظر سنی هستم. متولد 1382 هستم و در تیم ملی جوانان هم میتوانم بازی کنم. اما باعث افتخار است که اینجا در تیم امید با رضایت آقای مهدوی‌کیا، در کنار هم‌تیمی‌هایم حضور داشته باشم.

وی در رابطه با بازی با نپال گفت: بازی خوبی بود اما چون شناختی از نپال نداشتیم، کمی نیز در زمینه آنالیز برایمان سخت بود. فرصت های زیادی نیز داشتیم. نیمه اول کمی بازی گره خورد اما خوشبختانه اوایل نیمه دوم توانستیم به گل برسیم. می توانستیم گل های بیشتری به تیم نپال بزنیم ولی قسمت این بود که 4 گل بزنیم. 

کر در رابطه با کار کردن با مهدوی کیا اظهار داشت: آقای مهدوی کیا مربی با دانشی هستند و من خیلی حس خوبی دارم و جز افتخاراتم است که در این تیم کار میکنم. امیدوارم بتوانیم به ایشان کمک کنیم در بازی های پیش رو. 

مدافع تیم ملی امید در رابطه با بازی با لبنان گفت: تیم خوبی هستند اما شناخت کاملی از آن ها نداریم. انشاالله بازی را ببریم و 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی در انتها در پاسخ به اینکه اهل کجا است گفت: بچه بندر ترکمن و هم‌استانی سردار آزمون هستم.

6641