پرسپولیس به دنبال کاوه رضایی؛ تکذیب شد

پرسپولیس به دنبال کاوه رضایی؛ تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی- آیا کاوه رضایی در لیست یحیی گل‌محمدی برای حضور در پرسپولیس قرار دارد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که این روزها سرپرست باشگاه پرسپولیس در تلاش است با پرداخت طلب کالدرون و دستیارش پنجره نقل و انتقالات قرمزها را باز کند،اسامی مختلفی به عنوان گزینه کادر فنی جهت حضور در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی مطرح می شود.

یکی از بازیکنانی که در 2 روز گذشته اخبار زیادی در رابطه با مذاکره او با قرمزها مطرح شده، کاوه رضایی مهاجم سابق استقلال است که در حال حاضر وضعیت خوبی در لیگ حرفه ای بلژیک ندارد. 

کاوه رضایی که کشف یحیی گل‌محمدی بود و در ذوب آهن زیر نظر او توپ می زد رابطه بسیار خوبی با سرمربی قرمزها دارد اما اخبار دریافتی از باشگاه پرسپولیس حاکی از این است تاکنون هیچ صحبتی از سوی یحیی گل محمدی و مدیران پرسپولیس با و انجام نشده و اخبار منتشر شده در حد شایعه است.

یحیی گل محمدی امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی پس از سوال خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی در رابطه با جذب بازیکنانی مثل کاوه رضایی، مذاکره با او را نه تایید کرد و نه تکذیب و فقط درباره جذب بازیکن خارجی توضیح داد، او سوال خبرنگار فوتبالی را اینگونه پاسخ داد: "اگر پنجره باشگاه باز شود گزینه هایی داریم که در حال بررسی آنها هستیم اما هنوز پنجره باز نشده و شرایطی هم که برای جذب بازیکنان گذاشته اند کار را سخت کرده است. تیمی که می‌خواهد مدعی قهرمانی آسیا باشد باید بازیکنان با کیفیت داشته باشد. البته همه بازیکنان تیم ما ستاره هستند ولی باید قبول کنیم گرفتن بازیکن خوب خیلی سخت است. به آقای صدری هم گفتم سعی کنند پنجره زودتر باز شود چون اگر فرصت نقل و انتقالات تمام شود گرفتن بازیکن آزاد خیلی سخت است. ما فعلا منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هستیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد."

پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل بیست و یکم تاکنون ۵ خرید جدید داشته است،با این حال این تیم هنوز به دنبال خریدن یک مهاجم جدید است که گفته می‌شود این بازیکن خارجی است. پیش از این گفته می شد که بازیکن مدنظر او استنلی کی روش مهاجم فصل پیش سپاهان است، ولی ابتدا قانون فدراسیون فوتبال و بعد‌ها بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه مانع از خرید این بازیکن شده است.

7655