انتقاد تند اسطوره کاتالان‌ها از تیم کومان: رئال می‌توانست 4 گل بزند/ این تیم پا و سر ندارد!

انتقاد تند اسطوره کاتالان‌ها از تیم کومان: رئال می‌توانست 4 گل بزند/ این تیم پا و سر ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره باشگاه بارسلونا و تنها اسپانیایی برنده توپ طلا، بعد از شکست آبی اناری ها برابر کهکشانی های مادریدی درباره وضعیت باشگاه کاتالانی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، لوئیس سوارز میرامونتس، پیشکسوت و اسطوره بارسلونا که سابقه‌ی دریافت جایزه توپ طلا را نیز در کارنامه دوران حرفه ای بازی خود دارد، بعد از گذشت دو روز از مسابقه‌ی ال کلاسیکو و رویارویی آبی اناری ها با کهکشانی های رئال مادرید که در نهایت نیز با نتیجه ای تلخ و ناراحت کننده برای کاتالان ها همراه بود، در ارتباط با ال کلاسیکوی برگزار شده و عملکرد بلوگرانا برابر رقیب دیرینه‌ی خود در استادیوم نیوکمپ بندر بارسلون به خبرنگاران رسانه ها چنین می گوید:

"این تیم شبیه تیم چند سال قبل نیست و با سبک متفاوتی بازی می کند. آن ها تهاجمی نیستند و به عنوان یک تیم بازی نمی کنند. تعداد زیادی از بازیکنان نیز در سطح خودشان کار نمی کنند. این تیم بدون پا و سر است! بارسلونا قدرت کمی در حمله دارد و در دفاع نیز کاملا آشفته عمل می کند. بنابراین آن ها به سمت هیچ جایی حرکت نمی کنند."

اسطوره‌ی باشگاه کاتالان ها در ادامه‌ی صحبت هایش در خصوص برتری رئال مادرید نسبت به بارسلونا در ال کلاسیکوی اخیر، انتقادات تندی را متوجه شاگردان رونالد کومان می کند:

"اگر مادرید می خواست، می توانست چهار گل به ثمر برساند. بارسلونا نمی تواند بدون پسر کوچکی باشد که یک و نیم سال از ترکیب این تیم دور بوده است (اشاره به آنسو فاتی)."

9404