نعمتی: فجر برای حریفان دردسرساز خواهد شد

نعمتی: فجر برای حریفان دردسرساز خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان فجر اعتقاد دارد اگر یک سری از مشکلاتشان حل شود می توانند در ادامه نتایج خوبی بگیرند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، حمید نعمتی کاپیتان فجر سپاسی که سال گذشته به کمک هم‌تیمی‌هایش موجب صعود این تیم شیرازی شد به وضعیتشان خوشبین است. حمید نعمتی در  مورد شکست مقابل گل گهر گفت: جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. بازی کاملا فیزیکی و درگیرانه بود. بچه های ما مردانه غیرت گذاشتند و جنگیدند و تا دقیقه ۹۲ قبل از اینکه گل بخوریم با تمام احترامی که برای تیم حریف قائل هستم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و چند موقعیت هم داشتیم که می توانستیم تبدیل به گل کنیم، اما نشد. بچه های ما از جان مایه گذاشتند و نمایشی که مقابل گل گهر ارائه دادیم نوید روزهای بهتری را برای بازی‌های آینده می دهد و فکر می کنم مجموعه فجر سپاسی دردسرهای زیادی برای حریفان ایجاد خواهد کرد. بازی روان و با کیفیت بچه ها این  موضوع را اثبات می کند. امیدوارم در بازی‌های بعدی نتایج بازی را بگیریم و در جدول رتبه خوبی کسب کنیم.

او در مورد وضعیت چمن ورزشگاه حافظیه که شکل خوبی ندارد ادامه داد: قطعاً زمین ما نسبت به زمین هایی که باشگاه‌های دیگر دارند بازی می کنند کیفیت لازم را ندارد و باید بیشتر به این زمین برسند. هر چند استادیوم فارس هم در حال تجهیز است و در آینده آن استادیوم برای بازی‌های ما آماده می‌شود. با وجود این زمین بی‌کیفیت بچه ها باز هم توانستند روی زمین بازی و آنچه که مربی می خواست را پیاده کنند. همه این مسائل به مسئولین استان فارس برمیگردد تا برای بازی بعدی بیشتر به زمین رسیدگی کنند.

کاپیتان فجر که اعتقاد به اشتباه  داوری دارد گفت:  فکر می کنم دقیقه ۹۲ بازی بود که یک اوت دستی که کاملاً محرز بود باید به نفع تیم ما گرفته می‌شد ولی کمک داور به اشتباه پرچم اش را بالا آورد و داور نیز کرنر را به نفع گل گهر گرفت و تبدیل به کرنر شد و همان توپ درون دروازه ما جای گرفت. هفته گذشته در برابر نساجی هم یک گل آفساید دریافت کردیم. در مجموع داور در کل بازی عملکرد خوبی داشت و فقط در دقیقه پایانی اشتباه کرد. ما انتظار داریم داوران دقت بیشتری بکنند که حق تیم ما ضایع نشود زیرا کلی تلاش می‌کنیم و از زحمت می کشیم که نتیجه لازم را کسب کنیم اما یک اشتباه داوری نباید باعث شود امتیاز بازی را از دست بدهیم زیرا اگر آن اوت را ما پرتاب می‌کردیم  جریان بازی به نفع ما پیش می رفت و ممکن بود آن توپ وارد دروازه ما شود. من می خواهم کمیته داوران حتما به این قضیه ورود کند و در بازی‌های بعدی در حق فجرسپاسی اجحاف نشود چون ما بازیکنان جوانی داریم که امسال از آنها بیشتر خواهید شنید و دوست نداریم که مسائل داوری روی روحیه آنها تاثیر منفی بگذارد و امیدوارم داوران با تمام وجودشان سوت بزنند و حق تیم ما ضایع نشود.

بازیکن فجر در مورد دیدار بعدی مقابل صنعت نفت آبادان توضیح داد: سعی می‌کنیم تا آن موقع به خوبی ریکاوری کنیم. ما برای هر بازی برنامه داریم. تیم صنعت نفت یکی از ریشه دارهای فوتبال ایران است ولی به آنجا می رویم و با تمام وجود کار می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

نعمتی در پایان صحبتش یادآور شد: زمانی که داشتیم گر می کردیم گفتند که سه بازیکن ما مشکل سربازی دارند و نمی توانند بازی کنند. امیدوارم مسئولین باشگاه فکری به حال این قضیه بکنند تا ما دچار کمبود بازیکن نشویم. اکثرا تیم ما را بازیکن سرباز تشکیل می دهد و امروز می توانستند خیلی به ما کمک کنند و نباید شرایط طوری پیش برود که ثانیه‌های پایانی تمرکز ما بهم بخورد البته این را بگویم بازیکنان جایگزین خیلی خوب کار کردند و ما یک مجموعه منسجم هستیم ولی انشاالله در بازی های آینده این مشکل حل بشود و همگی در کنار هم با تمام وجود برای موفقیت فجرسپاسی تلاشمان را بکنیم و امتیازات لازم را بگیریم.

6641