پدیده پنج ساله: به من نگویید «مسی کوچک»!

پدیده پنج ساله: به من نگویید «مسی کوچک»!

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال اخیرا خبر جذب زینعلی سلمان پدیده پنج ساله ملقب به "مسی کوچک" را برای آکادمی خود تکذیب کرده بود و حالا مادر این بازیکن تایید کرده است که این بازیکن در مقطع "پیش آکادمی" چند باشگاه لیگ انگلیس شامل آرسنال ثبت نام کرده است.

به گزارش فوتبالی، یاسمینا مادر زینعلی مصاحبه ای با رادیو مونته کارلو داشت و گفت که در زمانی که پسرش فقط یک سال و نیم سن داشته، او را در باشگاه های کوچک در شمال لندن ثبت نام کرده است. چند ماه در این باشگاه ها حضور داشت که استعدادیاب های آرسنال او را زیر نظر می گیرند و در "پیش آکادمی" آرسنال، کریستال پالاس و فولام ثبت نام می کند. در حقیقت پیش آکادمی کم سن ترین رده سنی است که آرسنال در رده زیر 9 سال می پذیرد.

زینعلی سلمان اخیرا پنج ساله شده است و برخی او را با مسی مقایسه می کنند. مادرش می گوید:"لقب "مسی کوچک" را برایش انتخاب کرده اند اما خودش می گوید:" نه مامان، من مسی کوچک نیستم، من "مسی بزرگ" هستم. سعی کردیم که از او محافظت کنیم چون هنوز خیلی کوچک است. نمی خواهیم به او فشار بیاوریم یا او را بترسانیم. می خواهیم که همان بازیکن قبلی باشد و کودکی او مثل بقیه باشد، بدون فشار و با عشق به فوتبال.

یاسمینا در مورد آینده بچه اش هم صحبت کرد و گفت:" می خواهیم اجازه بدهیم که کار خودش را بکند. با تیمی قرارداد نبستیم. می خواهیم از حضور در رده "پیش آکادمی" لذت ببرد و پیشرفت کند. آینده اش؟ شاید در لندن باشد و شاید هم روزی در فرانسه بازی کند. هیچ اولویتی نداریم. می خواهیم آینده خوبی داشته باشد."

4125