واکنش سرمربی میلان به جنجال اخیر بین مربیان و داوران در سری‌آ

واکنش سرمربی میلان به جنجال اخیر بین مربیان و داوران در سری‌آ

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل تورینو شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، استفانو پیولی در نشست خبری پیش از بازی میلان برابر تورینو حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

صحبت های پیولی در این نشست را در ادامه می خوانید:

چرا میلان گل های زیادی دریافت می کند؟

"ما باید بیشتر توجه کنیم و ارتباط بیشتری با هم در زمین مسابقه داشته باشیم. پیروزی مهم تر از دریافت گل های کمتر است."

جدول رده بندی را چطور ارزیابی می کنید؟

"هنوز خیلی زود است و 9 بازی هیچ چیز خاصی را تعیین نمی کند. اما حق طرفداران است که خوشحال باشند و به این تیم افتخار کنند. حالا باید به بازی بعدی و بازی پس از آن فکر کنیم."

عملکرد ایبرا در کنار ژیرو در بازی برابر بولونیا چطور بود؟

"دو بازی اخیرمان بسیار خاص بودند؛ چرا که ما هر زمان نیاز به قدرت فیزیکی بیشتری داشته باشیم، این امکان را داریم تا از ایبرا و ژیرو در کنار هم استفاده کنیم. هر دو بازیکن در حال حاضر آمادگی صد درصد ندارند و مهم ترین چیز این است که آن ها چه در زمین مسابقه و چه در تمرینات ثبات داشته باشند."

آیا بازی های اخیر برای شما زنگ هشداری محسوب می شود؟

"از نظر من فقط در بازی برابر پورتو خوب نبودیم و می توانستیم بهتر باشیم. در ایتالیا حریفان قدرتمندی وجود دارند؛ مثل تورینو در بازی بعدی ما. ما هر روز در تلاشیم تا بهتر باشیم و به پیشرفت ادامه بدهیم."

رابطه داوران و مربیان سری آ بعد از اتفاقات اخیر را چطور ارزیابی می کنید؟

"ما باید از این لحاظ، ساده شروع کنیم و بنا را بر آن بگذاریم که داوران همیشه حسن نیت دارند؛ بنابراین ما باید این وضعیت را قبول کنیم."

وضعیت کسیه و تئو چطور است؟

"اگر تئو روز قبل از بازی با تیم تمرین کند، برای بازی با تورینو در دسترس خواهد بود اما نه در ترکیب اصلی. کسیه خوب است و در دسترس می باشد."

نتایج سایر مسابقات همه به سود میلان بودند؟

"ما تیمی قوی و رقابتی هستیم اما نتایج حاصله در سایر بازی ها باعث شد تا به من اثبات شود که اگر می خواهیم تا پایان این رقابت مبارزه کنیم، باید همیشه سطح عملکرد خود را رو به بالا حفظ کنیم."

چه انتظاری از بلوتی در این بازی دارید؟

"انتظار یک تورینوی جنگنده و فعال را دارم. من حتی نمی دانم که بلوتی مقابل ما بازی خواهد کرد یا نه؛ بنابراین قرار گرفتن او در زمین مسابقه یا نگرش او، موردی نیست که مربوط به من باشد."

عملکرد پوبگا در تورینو را چطور ارزیابی می کنید؟

"توماسو عملکرد بسیار خوبی دارد. او خصوصیات خوبی برای بازی های ایوان یوریچ دارد و مرتبا در حال رشد است."

مقابل تورینو تاتاروشانو بازی خواهد کرد یا میرانته؟

"او در حال رشد است؛ چرا که بازی های زیادی در این فصل انجام نداده اما عملکرد خوبی داشته است. میرانته کمی نسبت به او عقب است و تاتاروشانو برابر تورینو بازی خواهد کرد."

آیا کسیه یا تونالی می توانند در نقش هافبک هجومی بازی کنند؟

"نه در همان شروع بازی؛ چرا که ما کرونیچ و مالدینی را در اختیار داریم که به خوبی با بازی کردن در آن نقش آشنا هستند. مهم است که هر چهار هافبکمان را در شرایط آماده در اختیار داشته باشیم."

9404