عکس؛ تلاش جالب مورینیو برای هدایت رم از روی سکوها

عکس؛ تلاش جالب مورینیو برای هدایت رم از روی سکوها

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو ویدیویی از خودش منتشر کرده است که در تلاش است تا پس اخراج شدنش در تساوی بدون گل مقابل ناپولی در روز یکشنبه از روی سکوها تیمش را هدایت کند.

به گزارش فوتبالی، مورینیو چند روز پس از شکست تحقیرآمیز و باورنکردنی مقابل بودوگلیمت در لیگ کنفرانس اروپا با نتیجه شش بر یک، در ورزشگاه المپیک رم به علت دریافت دو کارت زرد توسط داور از زمین اخراج شد. اولین کارت زرد را در دقیقه 18 دریافت کرد و 9 دقیقه بعد به خاطر واکنش خشم آلود به تصمیم های داوری از زمین اخراج شد. مورینیو با وجود آن که در ادامه بازی روی سکوها نشسته بود اما همه تلاش خود را کرد تا از همان جا تیمش را هدایت کند. مورینیو ویدیویی از خودش روی سکوها منتشر کرده که در آن سعی می کند از روی محفظه شیشه ای بالا برود و تیمش را هدایت کند. مورینیو در توصیف این کلیپ نوشته است:" وقتی که بلیت نداری و بی صبرانه می خواهی که یک بازی فوتبال عالی را ببینی!"

مورینیو در بازی چهارشنبه میان رم و کالیاری نیز حق نشستن روی نیمکت جالوروسی ها را نخواهد داشت. البته در بازی یکشنبه، لوچانو اسپالتی سرمربی ناپولی نیز به خاطر تشویق کردن داور به شکلی تمسخرآمیز از زمین خارج شد. در همان روز سیمونه اینزاگی از اینتر و جیان پیرو گاسپرینی از آتالانتا نیز به خاطر رفتارهایشان از زمین اخراج شدند!

4125