گلادباخ در اندیشه حذف مونیخی‌ها/ زومر سوئیسی حالا حالاها می‌خواهد بازی کند!

گلادباخ در اندیشه حذف مونیخی‌ها/ زومر سوئیسی حالا حالاها می‌خواهد بازی کند!

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان محبوب بروسیا مونشن گلادباخ به بازی برابر بایرن مونیخ فکر می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کیکر چاپ آلمان، در چهارچوب بازی‌ های مرحله دوم جام حذفی آلمان، تیم‌ های بروسیا مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ در بروسیا پارک به مصاف هم خواهند رفت. یان زومر، گلر سوئیسی بروسیا مونشن گلادباخ که همه نمایش های درخشان او را در رقابت های جام ملت های اروپا (یورو 2020) به یاد داریم، درباره این بازی در جام حذفی آلمان ها به سوالات خبرنگار نشریه کیکر پاسخ می‌ دهد. او در بخش‌ هایی از مصاحبه می‌ گوید:

"می‌ خواهیم با حذف بایرن مونیخ به مرحله بعد صعود کنیم. برابر برترین تیم‌ های اروپا مثل بایرن مونیخ هم می‌ توانیم نتیجه بگیریم. البته بایرن مونیخ کیفیت فوق‌ العاده ای دارد ولی ما باید شجاع باشیم و با اعتماد به نفس عمل کنیم. در لیگ قهرمانان اروپا نمایش‌ های خوبی نشان داده‌ ایم و اگر بخواهیم برابر بایرن مونیخ هم موفق شویم، باید مثل فصل گذشته باشیم. در تساوی قبلی برابر بایرن مونیخ خوب کار کردیم و باید بار دیگر چنین نمایشی نشان دهیم."

یان زومر ۳۲ ساله درباره تمدید قراردادش با گلادباخ نیز اضافه می‌ کند:

"می‌ توانم حضور در بروسیا مونشن گلادباخ را بعد از سال ۲۰۲۳ هم تصور کنم. بازی کردن ثابت در بروسیا مونشن گلادباخ برای من همه چیز نیست. به طور کلی بروسیا یک باشگاه فوق‌ العاده برای من است. در سال‌ های گذشته باشگاه ما پیشرفت زیادی داشته و از نظر کادر فنی و زیرساخت ها، بهبود یافته است. بازی کردن را تا ۴۰ سالگی هم می‌ توانم تصور کنم! چرا که نه؟ البته باید از نظر فیزیکی هم در شرایط خوبی باشم."

گفتنی است که بازی بروسیا مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ، چهارشنبه ساعت ۲۲:۱۵ به وقت ایران برگزار می‌ شود. گلادباخ میزبان خواهد بود و از بایرن مونیخ پذیرایی می‌ کند.

9404