برگزاری جام مارادونا در ریاض به منظور یادبود اسطوره فقید آرژانتینی

برگزاری جام مارادونا در ریاض به منظور یادبود اسطوره فقید آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارش های منتشر شده، قرار است به مناسبت یادبود بازیکن سابق و اسطوره فقید آرژانتینی ها، یک مسابقه فوتبال تحت عنوان جام 'دیگو آرماندو مارادونا' بین دو تیم باشگاهی سرشناس و پر طرفدار از کشورهای اسپانیا و آرژانتین برگزار شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، تیم های فوتبال دو باشگاه بارسلونا از کشور اسپانیا و بوکا جونیورز از کشور آرژانتین در تاریخ چهاردهم ماه دسامبر مصادف با بیست و سوم آذر ماه در مرسول پارک شه ریاض عربستان، در مسابقه‌ ای برای یادبود و بزرگ‌داشت دیگو آرماندو مارادونا، اعجوبه و پیشکسوت فقید فوتبال آرژانتین و اسطوره آلبی سلسته، مقابل یکدیگر قرار می‌ گیرند. این مسابقه، در فاصله زمانی حدودا سیزده ماه بعد از این که دیگو آرماندو مارادونا چشم از جهان فرو بست، برگزار خواهد شد.

دیگو آرماندو مارادونای آرژانتینی در دو مقطع زمانی شامل فصل 1982-1981 و فصل 1997-1995 برای باشگاه فوتبال بوکا جونیورز آرژانتین توپ زده بود و در سال‌ های 1982 الی 1984 نیز برای باشگاه فوتبال بارسلونای اسپانیا به میدان رفته بود. آخرین مصاف تیم های فوتبال بارسلونای اسپانیا و بوکا جونیورز آرژانتین، در چهارچوب جام خوان گامپر و در تاریخ آگوست سال ۲۰۱۸ برگزار شده بود که طی این دیدار، آبی اناری های بندر بارسلون موفق شده بودند با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست یابند.

9404