عکس؛ مسی تحت حفاظت سپرهای نیرو های امنیتی برای زدن کرنر!

عکس؛ مسی تحت حفاظت سپرهای نیرو های امنیتی برای زدن کرنر!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در رقابت های لوشامپیونه فرانسه میان پاری سن ژرمن و مارسی یک دیدار حساس برگزار شد و این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، این بازی که به "لوکلاسیک" مشهور است در هفته یازدهم از رقابت های لیگ فرانسه با تساوی بدون گل خاتمه یافت و بدین ترتیب لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پی اس جی باز هم نتوانست گلزنی کند و در باز کردن دروازه و زدن گل در لیگ فرانسه ناکام ماند. مسی از زمان پیوستن به پی اس جی، در لوشامپیونه فرانسه موفق به گلزنی نشده است. او در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لایپزیش و منچسترسیتی گلزنی کرده است اما در زدن گل در لوشامپیونه ناکام بوده است.

در صحنه جالبی که در این بازی رقم خورد، لیونل مسی هنگام زدن کرنر تحت حفاظت سپر های ویژه نیرو های امنیتی که در گوشه زمین ایستاده بودند قرار گرفت. مارسی و پی اس جی دو رقیب سنتی و فراتر از آن دو دشمن در لیگ فرانسه هستند و همواره میان هواداران این دو تیم تنش هایی رخ داده است و این بار برای جلوگیری از اینکه اشیایی که ممکن است هواداران مارسی پرتاب کنند به مسی و یا سایر بازیکنان برخورد کند، نیروهای امنیتی با سپر های ویژه خود در گوشه های زمین ایستاده بودند.

1470