نارضایتی رونالدو از بازیکن کناری خود در خط حمله منچستریونایتد

نارضایتی رونالدو از بازیکن کناری خود در خط حمله منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته (یکشنبه) منچستر یونایتد در هفته نهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه 5 بر 0 مقابل لیورپول شکست خورد و یکی از بدترین روز های این باشگاه در سال های اخیر رقم خورد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد هم در این بازی در خط حمله تیمش قرار داشت و می توان گفت بدترین شکست دوران حرفه ای خود را متحمل شد. رونالدو در این بازی بسیار عصبانی بود و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و به نظر می رسد تاکتیک های اوله گونار سولشر برای کریستیانو رونالدو مناسب نیستند.

به گفته ESPN، کریستیانو رونالدو از بازی در کنار میسون گرینوود در بازی مقابل لیورپول عصبانی شده است چرا که رونالدو معتقد است که این بازیکن درک متقابلی از فوق ستاره پرتغالی و نحوه بازی او ندارد و به نوعی گرینوود با رونالدو هماهنگ نیست.

سولشر پس از شکست مقابل لیورپول به شدت تحت فشار قرار گرفته است و ممکن است در روز های آینده خبر اخراج او را بشنویم. او در مدت اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده است و با وجود داشتن ستاره های جدیدی مثل رونالدو، سانچو و رافائل واران همچنان نمی تواند خوب نتیجه بگیرد و این قضیه هواداران منچستر یونایتد را عصبانی کرده است.

1470