واکنش نامزد رونالدو به تحقیر فوق ستاره پرتغالی مقابل لیورپول(عکس)

واکنش نامزد رونالدو به تحقیر فوق ستاره پرتغالی مقابل لیورپول(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته نهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با پیروزی 5 بر 0 به پایان رسید و بدین ترتیب یاران کریستیانو رونالدو یک تحقیر بسیار سنگین را در ورزشگاه خانگی خود متحمل شدند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد در این بازی به عنوان یار فیکس حضور داشت اما نتوانست کار خاصی را از پیش ببرد و تیمش با 5 گل شکست خورد. این بزرگترین شکست دوران حرفه ای کریستیانو رونالدو در کنار شکست 5 بر 0 مقابل بارسلونا در سال 2010 بود.

رونالدو پس از این بازی با انتشار یک پست در اینستاگرام منتشر کرد و به نوعی نسبت به این شکست سنگین واکنش نشان داد. جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو با انتشار یک استوری که پست رونالدو را در آن قرار داده، به این قضیه واکنش نشان داد. نامزد رونالدو یک قلب بالای پست رونالدو در استوری خود قرار داد و بدین ترتیب نشان داد که در این شرایط از فوق ستاره پرتغالی حمایت می کند و در همه حال حامی او است.

منچستر یونایتد در حال حاضر در لیگ برتر انگلیس نتایج خوبی نمی گیرد. آن ها پس از شکست مقابل لسترسیتی مقابل لیورپول در خانه خودشان تحقیر شدند.

1470