افزایش تعداد مصدومان بارسلونا/ بازگشت پدری مجددا به تعویق افتاد!

افزایش تعداد مصدومان بارسلونا/ بازگشت پدری مجددا به تعویق افتاد!

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپانیایی آ اس در گزارش خود به بررسی شرایط بازیکنان مصدوم بارسلونا بعد از تحمل شکست در ال کلاسیکو مقابل رقیب دیرینه در نیوکمپ پرداخته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه آ اس چاپ اسپانیا، پدری لوپز گونزالس در جریان تمرین ریکاوری روز یکشنبه بارسلونا در ران پای خود احساس درد داشت و نتوانست تمرین را به پایان برساند. آزمایش‌ های بیشتر برای مشخص شدن مدت زمان دوری این بازیکن جوان آبی اناری ها از میادین مسابقات قرار است امروز انجام شود.

پدری لوپز گونزالس در دیدار مقابل شاگردان یولیان ناگلزمان در تیم بایرن مونیخ آلمان در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دچار مصدومیت شد و مقابل بنفیکای پرتغال نیز با وجود مصدومیتی که داشت، بازی کرد و از آن زمان تا به کنون برای کاتالان ها به میدان نرفته است. این اخبار در شرایطی منتشر شده اند که روز گذشته برخی خبرگزاری های اسپانیایی مدعی شدند فرنکی دی‌ یونگ، هافبک هلندی آبی اناری ها نیز با مصدومیت بازی کرده است. جوردی آلبا، مدافع ملی پوش اسپانیایی بارسلونایی ها که با مُسکن در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید بازی کرده بود، شرایط چندان مناسبی ندارد و آنسو فاتی نیز احساس درد در زانوی پای خود دارد.

9404